ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از بهترین و هوشمندانه ترین روش های تبلیغات در محیط وب می باشد.

معتبرترین و بهترین شرکت برای ایجاد کمپین تبلیغاتی کلیکی سایت یکتانت می باشد که شما می توانید با ایجاد پنل کاربری در آن، به راحتی کمپین های خود را ایجاد کنید!

بنر گیف برای تبلیغات کلیکی

برای ایجاد کمپین های تبلیغات کلیکی شما نیاز به یک پکیج بنر گیف دارید تا در پنل کاربری خود آپلود کنید. این بنرها در سایت های معتبر ایرانی با لینک نوفالو به نمایش داده می شود و بابت هر بار کلیک کاربر روی آن و وارد شدن به وب سایت شما، از موجودی پنل کاربری شما کم خواهد شد.

بنر گیف شما باید خیلی هوشمندانه و حرفه ای طراحی شده باشد تا بتواند نظر مخاطب هدف را جلب کند.

برای مشاهده نمونه کار و ثبت سفارش ” بنر گیف ” کلیک کنید.

مزیت های تبلیغات کلیکی

مزیت های تبلیغات کلیکی نسبت به بقیه تبلیغات ها را به ترتیب در ادامه مشاهده می کنیم:

  1. مدیریت هوشمندانه هزینه ها
  2. همه جا دیده می شوید!
  3. دسترسی آسان به مخاطب هدف

مزیت های تبلیغات کلیکی | بنرساز

مدیریت هوشمندانه هزینه ها

با اجرای این تبلیغات دیگر نیازی نیست نگران تعداد نمایش‌های تبلیغ خود باشید چون به ازای تعداد کلیک هزینه پرداخت می‌کنید، نه نمایش. این مزیتی است که تبلیغات کلیکی یا ppc برای شما فراهم می‌کنند.

همین قابلیت می توانید مدیریت هزینه تبلیغات را برای شما بسیار آسان کند.

 

همه جا دیده می شوید!

شاید بتوانید با پلتفرم‌های دیگری هم این تبلیغات را تجربه کنید اما فقط با یکتانت می‌توانید در تعداد زیادی وب‌سایت‌های معتبر نمایش بگیرید و تماس بیشتری با مخاطب خود برقرار کنید.

در همه سایت های معتبر مانند ورزش۳ و… تبلیغات شما به نمایش در خواهد آمد.

دسترسی آسان به مخاطب هدف

شما می توانید در پنل کاربری خود، مطالب هدف را انتخاب کنید. برای مثال می خواهید که تبلیغات شما فقط برای دانشجو ها، پزشکان، معلمان، بازاری ها و… نمایش داده شود.

 

همه چیز درباره تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغ هستند که تحت عنوان ppc نیز شناخته می‌شود. نام این تبلیغات در واقع از روش پرداخت آن گرفته شده است.

شما با اجرای تبلیغات کلیکی تنها به ازای تعداد کلیک‌هایی که روی تبلیغ انجام می‌شود هزینه پرداخت می‌کنید. از این جهت این تبلیغ‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود، زیرا تبلیغ شما ممکن است در جایگاه‌های مختلفی نمایش داده شود و افراد زیادی آن را ببینند.

اما شما قرار نیست به ازای نمایش تبلیغ خود هزینه پرداخت کنید، بلکه اگر ۱۰هزار نفر روی تبلیغ شما کلیک کنند، شما هزینه‌ی آن را می‌پردازید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: