بنر گیف موثر ترین راه برای تبلیغات برند شما می باشد که علاوه بر هزینه کم بیشترین بازده را دارد.

چرا بنر گیف را انتخاب را انتخاب کنیم؟

سه نوع بنر بسیار متدوال و پرکاربردی هستند .بنرهای متحرک ، بنرهای ثابت و بنر های انیمیشن این سه نوع بیشترین بازدهی را برای کاربران دارد. بنر گیف دارای مزایای زیر می باشد:

  • کم بودن حجم بنر گیف یک مزیت عالی است.
  • این بنر های قدرت انتقال پیام بسیار قوی ترین نسبت به بنر های ثابت دارند.
  • شیوه بیان داستان یکی از موثر ترین راه ها برای فروش و تبلیغ بیشتر است که گیف دقیقا دارای این ویژگی می باشد .
  • این بنر با سایز های مختلفی که دارد برای همه ی سیستم ها گوشی ، لپ تاپ مناسب می باشد.

بهترین رنگ برای بنر تبلیغاتی 

هر رنگی یک پیام مشخص را به بیننده انتقال می دهد . این که چه حسی را به مخاطب خود منتقل می کند بسیار اهمیت دارد و هر برندی بهتر است متناسب با پیام و هدفی که می خواهند به مخاطب خود انتقال دهند رنگ سازمانی خود انتخاب کنند.در زیر تعدادی از معنا و مفهومی که هر رنگ منتقل می کند برای شما به ترتیب آورده ایم:

  • رنگ زرد:شادی و امید
  • رنگ نارنجی :خلاقیت و جوانی
  • رنگ قرمز : انرژی، اشتیاق، خطر
  • رنگ بنفش : لوکس و راز آمیز
  • رنگ سبز :طبیعت و استواری
  • رنگ آبی :هوش و اعتماد
  • رنگ سیاه : قدرتمند و جسور
  • رنگ سفید: خلوص و بی گناهی
  •  رنگ طوسی: حرفه‌ای و رسمی

انتخاب رنگ مناسب بنر تبلیغاتی

متناسب با پیام و هدف برند خود رنگ را انتخاب کنید  در طراحی بنر گیف نیز بسیار مهم است که میخواهید چه پیامی را منتقل کنید و چه مخاطب هایی را مد نظرتان دارید خانم ها ، آقایان و یا هر مخاطب دیگر در انتخاب شما موثر خواهد بود. اگر میخواهید حرفه ترین بنر گیف را داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم طراحی بنر خود را بنر ساز بسپارید . تنوع در سبک و حرفه ای بودن بنر،سبب جذب افراد زیادی به کسب و کارها شده است .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.