طراحی بنر گیف
نکات مهم در طراحی بنر گیف
اما یکسری نکات تکمیلی در طراحی بنر گیف هم است که در ادامه خدمت شما توضیح خواهم داد مورد اول سعی کنید تا حد امکان از یک تبلیغ نویس کمک بگیرید چون همنطور که عرض کردم مهمترین قسمت بنر شما متن آن است و باید یک متن حرفه ای را خلق کنید,مورد دوم سعی کنید از متون طولانی استفاده نکنید چون شما فقط هفت ثانیه فرصت دارید که پیام خود را به بازدید کننده انتقال بدهید و مورد آخر از تصاویر غیر مرتبط استفاده نکنید حتما نیاز نیست در تمام فریم ها از تصاویر مختلف استفاده کنید گاهی اوغات پیش می آید تصویری به ذهنتان نمیرسد در این موارد شما میتوانید خیلی شکیل از خود متن استفاده کنید هم بنر ساده تر میشود و هم زیباتر.
طراحی بنر گیف
اشتباهات متداول در طراحی بنر گیف
اشتباه اول این است که شما به هیچ وجه نباید از بنر بیش از حد گرافیکی استفاده کنید زیرا این نوع طراحی بنر حواس مخاطب را پرت میکند و در نتیجه امکان دارد که آنها متوجه متن تبلیغاتی بنر شما نشوند و بنری که مخاطب متوجه متن تبلیغاتی آن نشود مسلما یک بنر ناموفق خواهد بود مورد دوم این است که از متون های غیر استاندارد برای طراحی بنر خود استفاده نکنید زیرا مهمترین جزء بنر متن تبلیغاتی آن است زیرا کاربر یا بازدید کننده در نهایت بخاطر متن تبلیغاتی است که روی بنر شما کلیک خواهد کرد مورد سوم این است که سعی کنید تا حد امکان از بنر های رنگ جیغ استفاده نکنید چون اگر این بنر ها رنگشان چشم کاربر یا بازدید کننده را آزار دهد آنها بنر را نادیده خواهند گرفت,این موارد یا اشتباهاتی بود که در هنگام طراحی بنر گیف رخ میدهد.
طراحی بنر گیف
استفاده از دکمه فراخوان در طراحی بنر گیف
یک مورد دیگر که باید خدمتتان عرض کنم استفاده از دکمه فراخوان یا کال تو اکشن است این دکمه روی بنر قرار میگیرد و باعث میشود مخاطب تحریک شود و روی بنر ما کلیک کند و معمولا رنگ این دکمه باید با رنگ زمینه بنر متفاوت باشد یعنی بطور مثال اگر رنگ زمینه بنر ما سفید است رنگ دکمه فراخوان میتواند قرمز باشد و معمولا بهتر است برای متن این دکمه از کلمات دستوری استفاده شود مثل همین حالا کلیک کنید یا همین حالا خرید کنید از همچین متنهایی میتوانید استفاده کنید.
طراحی بنر گیف
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.