۳ ویژگی طراحی بنر تلگرامی

۳ ویژگی طراحی بنر تلگرامی

۱: در اختیار داشتن حجم بیشتر در طراحی بنر

متاسفانه عواملی که همیشه طراح را در محدودیت قرار می دهد حجم بنر متحرک می باشد طوری که تمامی سفارش دهندگان بنر بر بالا نبودن حجم بنر تأکید زیادی دارند زیرا بنرهایی با حجم سنگین  نسبت به بنر های دیگر دیرتر لود می شدندو این نوع بنرها گاهی اوقات به دلیل دیر لود شدن بر روی وب سایت ها دیرتر نمایش داده می شدند

۳ ویژگی طراحی بنر تلگرامی

حال در نسل جدید تبلیغات بنر های تلگرامی این مشکل تا حدودی برطرف شده است و حجم های بنر تلگرامی به بالای یک مگابایت افزایش یافته است و نکته جالب تر آن است که بنرهای گیف یا همان متحرک در تلگرام طرفداران زیادی پیدا کرده است و اکثر افراد با صرف نظر از دیر لود شدن مدتی را منتظر می‌مانند تا بتوانند فایل گیف را مشاهده نمایند

و این یک ویژگی مثبت برای این نوع تبلیغات محسوب میشود پس طراحی بنر تلگرامی به هر صورتی که باشد (البته متحرک )شانس دیده شدن بیشتری خواهد داشت و در نتیجه اگر طراح در هنگام طراحی بنر  از نظر حجم دارای محدودیت زیادی نباشد می توانند کار بسیار حرفه ای تری را تحویل مشتری دهد  به بنر های زیر توجه نمایید  بنر اول بنری هست که بیشتر بر روی وبسایت قرار میگیرد  و در بنر دوم که ابی رنگ میباشد  مخصوص تلگرام ساخته شده هست که دارای حجم بیشتری میباشد اما زیبا تر و با افکت ها و انیمیشن های حرفه ای تر

۳ ویژگی طراحی بنر تلگرامی

۲:مقایسه بنرهای متحرک تلگرامی و بنرهای متحرکی که بر روی وب سایت ها قرار می گیرند

تا به اینجای کار با مزایای بنر های تلگرامی آشنا شدیم حال به بررسی سه مورد از معایب بنرهایی که بر روی سایر وب سایت ها درج میشوند می پردازیم:

۱: آنها دارای سایز های استاندارد و محدود می باشند

۲: در طراحی بنر با محدودیت حجم مواجه هستیم نهایتا تا ۱۵۰ کیلوبایت حجم داریم ( به بیانی واضح تر بنر ما نبایدحجمش از ۱۵۰ کیلوبایت تجاوز کند)

 

۳ ویژگی طراحی بنر تلگرامی

۳:قدرت مانور کم در طراحی بنر همین امر سبب می شود جهت استفاده از افکت های حرفه ای با محدودیت مواجه باشیم

پس با مقایسه این آیتم ها به این نتیجه میرسیم که در کنار تبلیغات بنری در وب سایت ها تبلیغات بنری تلگرام هم با توجه به نوع بنرها  و رفتار شکل‌گرفته افراد در تلگرام می توانند آیتم بسیار مناسبی به شمار آید

۳: استفاده از افکت ها و انیمیشن های بیشتر در طراحی بنر

یکی دیگر از ویژگی های بنر های تلگرامی این می باشد که وقتی طراح حجم بیشتری را در اختیار داشته باشد می تواند از افکت ها و انیمیشن های حرفه ای تری در طرح شما استفاده کند جالب است بدانید به دلیل سیاست ها و طرز رفتار هایی که در تلگرام شکل گرفته است خوشبختانه مردم برای دیدن فایل های مورد نظر مدتی را منتظر می‌مانند تا فایل خود را بتوانند دانلود کنند و در نتیجه مشاهده نمایند همین امر سبب می شود که درطراحی بنر ما بتوانیم مانور های بیشتری بدهیم و مطمئن باشیم که تبلیغات ما دیده خواهد شد

وقتی محدودیت حجم ها تا حدودی برطرف شود و همینطور افراد هم برای مشاهده فایل های مورد نظر منتظر بمانند یک سود بسیار مهم حاصل خواهد شد و آن هم این است که ما می توانیم بنرهای بسیار حرفه ای را خلق کنیم و به واسطه  این بنر ها تبلیغات موفق‌تری را تجربه نماییم برای درک بهتر این موضوع کافی است بنر های گیفی که بر روی وبسایت ها استفاده میشوند را با بنرهای تلگرامی مقایسه بکنید

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: