ویژگی بنر تلگرام

ویژگی بنر تلگرام

بنرهای تبلیغاتی (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت کاربران از یک کانال تلگرام به صفحه ای خاص( و یا یک کانال دیگر) به کار می‌روند.

ویژگی بنر تلگرام

برای سفارش بنر تلگرام کلیک کنید.

سبک و کم حجم بودن بنرهای تبلیغاتی

یکی از مهمترین ویژگیهای یک بنر تبلیغاتی کم حجم بودن آن است . با توجه به سرعت اینترنت و میزان پهنای باند درکشورمان ، باید طوری بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید که اکثر کاربران قادر باشند آن را مشاهده کنند . ما در کنار این آموزش تضمین رشد کسب و کار و تجارت شما را در اینترنت از طریق تبلیغات در تلگرام و خرید فالوور اینستاگرام به نمایش می گذاریم.

ویژگی بنر تلگرام

جذابیت

جذابیت اولین چیزی است که باعث می شود تا یک کاربر ، یک بنر تبلیغاتی را مشاهده کند. امروزه کاربران در اینترنت به صورت غیر قابل پیش بینی با حجم وسیعی از بنرها و متون تبلیغاتی مواجه هستند. پس اگر می خواهیم تا کاربران را به سوی خود جلب کنیم می بایست بنرهای تبلیغاتی جذاب را برایشان به نمایش بگذاریم. خلاقیت را فراموش نکنید .

در بین بنرهای ثابت و متحرک ، بنرهای تبلیغاتی متحرک جذابیت بیشتری دارند. بنرهای متحرک را می توان برای تلگرام به شکل تصاویر gif (گیف) طراحی و پیاده سازی کرد .

رنگ بندی مناسب

علاوه بر جلب توجه ، بنری که قصد طراحی آن را دارید ، می بایست زننده نباشد . در غیر اینصورت علاوه بر این که مخاطب را جذب نخواهد کرد ،باعث آزار او و طبیعتاً فرار او از تبلیغات شما خواهد شد ! در این جاست که شما با به کارگیری یک رنگ بندی مناسب ( طوری که در بحث روانشناسی رنگ ها آورده شد ) می توانید از فرار مخاطب جلوگیری کنید .

با توجه به موارد گفته شده اگر زمانی را برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مناسب در اختیار ندارید و یا نمی توانید بنری را متناسب با نیازهای تبلیغاتی خود طراحی کنید ، می توانید به مشاورین گرافیست مراجعه کنید.

ویژگی بنر تلگرام

انتخاب سناریو برای بنرهای تبلیغاتی

قرار است چه پیامی را به مخاطبان انتقال دهید؟ این پیام باید در قالبی رسمی و یا طنزگونه بازگو شود؟ اصلا مخاطبان اصلی پیام چه کسانی هستند؟ با پرسیدن سوال هایی از این دست، می توانید یک سناریو برای انتقال پیام تبلیغاتی خود به مخاطبان از طریق بنر تبلیغاتی، بسازید.

بنرهای تبلیغاتی متحرک را مانند یک فیلم یا انیمیشن چند ثانیه ای در نظر بگیرید و با توجه به این ذهنیت دست به طراحی آن ها بزنید.

سایز مناسب انتخاب کنید

بنرهای تبلیغاتی غالبا در اندازه های استاندارد از پیش تعریف شده طراحی و پیاده سازی می شوند. اندازه ۳۲۰ در ۳۲۰ ،۳۰۰ در ۴۶۰  و… (اندازه ها به پیکسل محاسبه می شوند) برای بنرهای تبلیغاتی کانال های تلگرام مناسب هستند.

ویژگی بنر تلگرام

بنرهای تبلیغاتی

نمودار بالا ابعاد محبوب ترین بنر های وب سایت ها را نشان می دهد که توسط موتور جستجوگر گوگل شناسایی شده است.

گرافیست ها قاعدتا اهل کسب و کار نیستند

موارد مورد نظر خود و مورد نیاز طراحان برای پیاده سازی را به صورت کامل در اختیار آن ها قرار دهید. قرار نیست یک طراح کاملا یا تا حد زیادی به جای شما فکر کند. البته هر کسی در هر کاری نیاز به مشورت دارد و در این موضوع شکی نیست.

اما همیشه به این موضوع توجه کنید که هر کسی که در موضوعی تخصص و مهارت دارد، لزوما یک مدیر کسب و کار  نیست! پس همه چیز را به آن ها واگذار نکنید.

ویژگی بنر تلگرام

تصاویر مناسب انتخاب کنید

یکی از مهمترین اجزای انتقال پیام در بنرهای تبلیغاتی، تصاویر هستند. پس به یاد داشته باشید که باید بهترین تصاویر را برای انتقال هرچه بهتر پیامتان انتخاب کنید. برای اینکار می بایست پیامتان را تا حد ممکن برای خود شفاف کنید. گاهی یک تصویر می تواند بیشتر از هر نوشته ای، پیام مورد نظر شما را به مخاطبان منتقل کند.

سعی کنید از افراد مختلف برای انتخاب تصاویر کمک بگیرید. از آن ها بخواهید تا به شما بگویند آیا تصاویر انتخاب شده تان می توانند پیام مورد نظرتان را انتقال دهند؟

کلمات جادویی به کار ببرید!

شما در یک بنر تبلیغاتی به اندازه یک ویدئو و یک صفحه زمان ندارید. باید حرف هایتان را تنها در چند فریم (Frame) برای مخاطبان بزنید. پس باید سعی کنید تا کلمات تاثیر گذار را برای برقراری ارتباط بیشتر با بینندگان بنر تبلیغاتی خود به کار ببرید. در رابطه با کلمات جادویی می توان یک کتاب نوشت! ام با یک جست و جوی اینترنتی می توانید اطلاعات خوبی در مورد آن ها کسب کنید.

شلوغ بودن بنرهای تبلیغاتی ممنوع

 

سادگی بیش از حد و شلوغ بودن یک بنر می تواند کل مضمون آن را زیر سوال ببرد. کاربران را در پیام های شلوغ و بدون هدف غرق نکنید. از افکت های تصویری و حرکتی به اندازه و به جا استفاده کنید. نیاز نیست یک نوشته یا یک تصویر تا ابد مثل چراغ راهنمای اتومبیل خاموش و روشن شود تا بنر شما نظر مخاطب را جلب کند!

ویژگی بنر تلگرام

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: