طرح آگهی نامه قنادی تشریفات تبریز

طرح آگهی نامه قنادی تشریفات تبریز

طرح آگهی نامه قنادی تشریفات تبریز

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طرح آگهی نامه قنادی تشریفات تبریز

چیزیکه امروزه خیلی واضح است اما مردم به آن توجه زیادی نمیکنند اینست که تبلیغات نه تنها در بیرون از منزل، ما را هدف تجاری خود قرار داده بلکه در داخل منزل نیز مورد هجوم سیل آسای خود قرار داده است. مثلا زمانی که می خواهیم از یخچال آب برای نوشیدن برداریم نا خودآگاه به یاد تبلیغ آب معدنی می افتیم . به همین دلیل است که پژوهشگران علوم اجتماعی معتقدند : امروزه گسترش اطلاعات و تبلیغات که طی فرایند های ارتباطی به ثمر نشسته است ، توانسته اند حریم های خصوصی مردم را درنوردند. اما عده ای دیگری از کارشناسان معتقدند که باید به بعضی از اطلاع رسانی های مثبت که توسط عوامل تبلیغاتی در جامعه صورت می گیرد ارج نهاد ، زیرا بدون این گونه اطلاع رسانی صحیح هیچ وقت امکان انتخاب درست را نخواهیم داشت. زیرا یکی از اهداف تبلیغات، رساندن آگاهی برای عموم مردم است که بدین وسیله ضمن درک نیاز های مصرف کننده، به نفع شرکت مربوطه نیز است، البته به شرط اینکه کالای مذکور از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد، یا به عبارت دیگر تبلیغات ضمن اطلاع رسانی و آگاه ساختن، باید مخاطب را متقاعد می کند که به چه دلیل از فلان کالا استفاده کند.

طرح آگهی نامه قنادی تشریفات تبریز

اهداف تبلیغات

بطور کلی هدف تبلیغات نوعی بازاریابی است که در یک تعریف جامع و کلی چنین می گنجد ؛ بازاریابی، خلاقیت در عمل است یعنی با ابتکار های جدید سعی در حذب بازار و جلب مشتریان بیشتر و کنترل قیمت ها و کیفیت محصول شرکت ها. دکتر محمود محمدیان در کتاب خود از قول پروفسور جروم مکارتی هدف بازاریابی که همان هدف تبلیغات نیز باشد را چهار عامل اصلی مانند : کالا ، قیمت ، توزیع و ترویج می داند و به همین ترتیب وظایف مدیریت تبلیغات در امر بازاریابی را به سه دسته مثل : منظم کردن سطح تقاضا، زمان بندی تقاضا و ارائه مشخصات تقاضا تقسیم می کند.

طرح آگهی نامه قنادی تشریفات تبریز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: