طراحی کارت ویزیت کانون وکلا

طراحی کارت ویزیت کانون وکلا

طراحی کارت ویزیت کانون وکلا

برای ثبت سفارش کارت ویزیت از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت کانون وکلا

یک کارت ویزیت خوب نه تنها ابزاری برای دادن اطلاعات به مشتریان آینده ی شماست، بلکه فرصتی برای ارتباط با یک مشتری جدید در سطح شخصی است. به همین دلیل، هیچ یک از ابزار شبکه دیجیتال در دسترس نمیتواند جایگزین کارت ویزیت شود، چون ابزار دیجیتال فاقد عامل انسانی معادله هستند.

یک کارت ویزیت خوب تعمیمی از برند شماست که اطلاعات درستی در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کار میکنید را با روشی بیادماندنی، قدرتمند و معنی‌دار منتقل میکند.

بنابراین چه اطلاعاتی باید روی کارت ویزیت باشد؟

در اینجا به هفت نکته در مورد کارت ویزیت میپردازیم که میتوانید با کمک آنها کارت ویزیت خود را از یک تکه کاغذ اوراق که تا هر کس به خانه برسد آنرا در سطل آشغال بیندازد، به یک مامور ارتباطی قدرتمند تبدیل کنید تا مشتریان را همچون سوزن به آهنربا، به کسب و کار خود جذب کنید.

قبل از اینکه به این فکر کنید که چه اطلاعاتی باید روی کارت ویزیت شما باشد، باید مطمئن شوید از اینکه لوگو و شعار خود را نیز روی آن در نظر میگیرید. بعنوان تعمیمی از برند شما، کارت ویزیت لازم است هویت کسب و کار شما را (از طریق اشکال، رنگ‌ها، و کلماتی که شامل میشود) به مشتریان آینده ی شما منتقل کند.

هر کس که کارت ویزیت شما را در دستش میگیرد باید بتواند هویت برند شما را شناسایی کند و در آینده آنرا هرکجا ببیند، بتواند بلافاصله تشخیص دهد، میتواند وبسایت شما باشد، نمونه‌کارهای شما، خبرنامه ی شما، یا حتی فروشگاه یا استودیوی محلی شما باشد.

واضح به نظر میرسد، اینطور نیست؟ اما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید چه تعدادی از افراد در این مورد اشتباه میکنند. ابتدا با نام شروع میکنیم. اگر نام شما “David” است، اما ترجیح میدهید شما را “Dave” یا حتی به دلایل عجیبی “Steve” صدا بزنند، همین آخری را روی کارت قرار دهید و نه موارد قبلی را. کارت ویزیت قرار نیست اطلاعات شجرنامه شما را در اختیار بگذارد، بلکه شما را به کسانی که به گفتگو با شما علاقه‌مند هستند معرفی کند. خودتان را همانطور که میخواهید صدایتان بزنند معرفی کنید تا از هر بازمعرفی‌ غیرحرفه‌ای بعدی اجتناب کنید.

عنوان شغلی شما چطور؟  بعنوان یک فریلنسر، کارآفرین یا کاسب ممکن است در کسب و کار خود نقش‌های مختلفی داشته باشید. کدامیک را بایستی روی کارت ویزیت قرار دهید؟ از عنوانی استفاده کنید که کارکرد اصلی شما را در کسب و کارتان توصیف میکند. کارکردی که میتواند باعث شود مشتریان آینده، شما را برای انجام آن بکار گیرند.

باورتان نمیشود چقدر من کارت ویزیت در کنفرانس‌ها و مناسبات اجتماعی دریافت میکنم که در آن گفته نشده شخصی که کارت را به من داده چه کاره است. در عوض، کنار اسم نوشته شده مدیرعامل، موسس یا رئیس. ممکن است که این کار برای شما تفننی به نظر برسد، اما هیچ کمکی به شما نمیکند. تا وقتی که به خانه برگردم، مطمئن نیستم کار هر شخص چه بود یا به چه دلیل باید با او تماس بگیرم. برای مثال به کارت John، موسس Video Masters که نگاه میکنم، مرا از خیلی چیزها مطلع نمیکند. John سازنده ی ویدیو بود؟  تدوینگر بود؟  فیلمنامه‌نویس بود؟ اوه، یادم رفت… و بدین ترتیب کارت وارد سطل زباله میشود!

 

طراحی کارت ویزیت کانون وکلا

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: