طراحی کارت ویزیت قالی سلیمان

طراحی کارت ویزیت قالی سلیمان

طراحی کارت ویزیت قالی سلیمان

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت قالی سلیمان

کارت های ویزیت از ابزارهای موثر و مفید هستند که تاثیر آنها اثبات شده است. داشتن یک کارت ویزیت خوب با طراحی منحصر به فرد و چشم گیر این امکان را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می کند تا خرید خود را به آسانی و با طیب خاطر انجام دهید. این نکته را در به خاطر بسپارید که طراح یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری. توجه داشته باشید که کارت ویزیت وسیله ای برای ارتباط شما با دیگران و تبلیغات شما می باشد. پس باید بیانگر راههای تماس با شما، نوع شغل و محصول شما باشد و از درج مطالب بیهوده و اضافی امتناع کنید. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید. دو نوع چاپ کارت ویزیت داریم، چاپ افست و چاپ دیجیتال، انتخاب نوع درست کارت با توجه به نوع فعالیت و مخاطبین شما از نکات مهم و اساسی است. نوع کارت شما باعث ایجاد اولین تفکر از سوی مخاطبان نسبت به شما می باشد.

طراحی کارت ویزیت قالی سلیمان

شما باید مطمئن باشید کارت شما از روش ها و راه های لازم برای ارتباط برقرار کردن با افراد برخوردار است، مثلا نام کمپانی، آدرس، شماره تماس، فاکس، آدرس وب سایت و همچنین آدرس ایمیل. فراموش نکنید بودن نام خود شما به اندازه نام کمپانی در کارت ویزیت اهمیت دارد داشتن دو کارت متفاوت می تواند میزان فروش محصول شما را تا حد باور نکردنی بالا می برد.

از نوشتن متن های طولانی اجتناب کنید فراموش نکنید کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی فرق دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است. سعی کنید به جای نوشته های طولانی از نوشته ها و عبارات کوتاه و مختصر استفاده کنید. نوشته های بلند و طولانی باعث کم شدن علاقه فرد به خواندن مطالب می شود. پشت کارت شما نیز باید حاوی نکات مهم و ضروری در مورد نوع فعالیت و سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند. داشتن یک ایده منحصر به فرد در طراحی کمک بسیار شایانی برای طراحی یک کارت ویزیت خواهد کرد. محیط طراحی شده کارت را زیاد شلوغ نکنید این نکته را بیاد داشته باشید که یک کارت ویزیت ساده و شیک و با طراحی محیطی چشم نواز تاثیر گذاری بسیار زیادی را در ترغیب بیننده برای به همراه داشتن و خواندن آن خواهد داشت.

 

طراحی کارت ویزیت قالی سلیمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: