طراحی کارت ویزیت فانتزی پوشاک بچه گانه

طراحی کارت ویزیت فانتزی پوشاک بچه گانه

طراحی کارت ویزیت فانتزی پوشاک بچه گانه توسط تیم طراحی بنرساز صورت گرفته است.

توسط گروه طراحی بنرساز

 

طراحی کارت ویزیت فانتزی پوشاک بچه گانه

در غیاب شما کارت ویزیت نماینده شماست. برای اینکه نماینده بهتری از خود داشته باشید، برای اینکه ارزش های زیبایی شناختی کارت خود را افزایش دهید، و برای اینکه تاثیر شفاف تری بر روی مخاطب بگذارید، به این نکات توجه کنید. این موارد جزو اصول اساسی طراحی کارت ویزیت می باشد:

طراحی کارت ویزیت فانتزی پوشاک بچه گانه

ترکیب رنگ ها:

رنگ های آنالوگ یا رنگ های همپایه، رنگ هایی هستند که رنگ مایه مشترکی دارند و روی چرخه رنگ ها، در نزدیکی هم قرار دارند.

سه گانه های متضاد-مکمل، ترکیب رنگی بسیار آرامی را بوجود می آورد. این رنگ های متضاد-مکمل، درست در نقطه رنگ انتخاب شده بر روی چرخه رنگ قرار گرفته اند. برای مثال، سه گانه متضاد-مکمل رنگ زرد، بنفش و آبی سیر می باشد.

از رنگ های مکمل باید برای رنگ های اصلی و تاکیدی استفاده نمود. این رنگ ها در نقطه مقابل هم در روی چرخه رنگ ها قرار دارند؛ مثل سبز و قرمز، یا نارنجی و فیروزه ای.

سه گانه ها برای ایجاد رنگبندی پرتحرک مورد استفاده قرار می گیرند. سه گانه ها با فاصله مساوی از یکدیگر بر روی چرخه رنگ ها قرار دارند. یک سه گانه مشهور عبارتست از: بنفش، سبز، نارنجی.

 

فضای خالی بخشی از صفحه است که فاقد تصویر یا متن می باشد. به عبارت دیگر فضای سفیدی است که متن یا تصویر را احاطه کرده است. بکارگیری درست یا نادرست فضای خالی می تواند تاثیر خواسته یا ناخواسته ای را بر بیننده داشته باشد.

طراحی درست فضای خالی احساس درست و مثبتی را به بیننده منتقل می کند، نظیر:

  • یکپارچگی و اتحاد
  • حس حرفه ای گری و تخصص
  • فریبنده و زنده
  • تاکید ساختاری مناسب عناصر طراحی
  • خوانایی مناسب

طراحی کارت ویزیت فانتزی پوشاک بچه گانه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: