طراحی کاتالوگ اختصاصی پکیج

طراحی کاتالوگ اختصاصی پکیج

طراحی کاتالوگ اختصاصی پکیج

برای سفارش ” طراحی کاتالوگ ” کلیک کنید!

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کاتالوگ اختصاصی پکیج

 

چند نکته مهم در طراحی کاتالوگ و بروشور

۱ – اگر می خواهید یک کاتالوگ یا بروشور چند لتی چاپ کنید یعنی در میان آن خط تا زده شود، طبیعتاً فضای در دسترس روی آن به چند بخش تقسیم خواهد شد. پس لطفاً در فایل طرح پیش از آغاز طراحی بخش بندی دقیقی را طبق نقشه های ارائه شده روی سایت، انجام دهید.

۲ – متن ها، آرم ها و تصاویر مهم شما در هر بخش از طرح باید حداقل ۱ سانتیمتر از حاشیه چهار طرف فایل و همچنین از محل خط تای فرضی فاصله داشته باشد.

۳ – اگر قرار است بروشور یا کاتالوگ شما طرح چرم شود، از درج نوشته های خیلی ریز در طرح خودداری نمایید.

۴ – اگر قرار است بروشور یا کاتالوگ شما یووی موضعی شود، شما می بایست به غیر از فایل اصلی طراحی، یک فایل سیاه و سفید جداگانه بابت یووی موضعی ارسال نمایید. این فایل باید دقیقاً روی فایل اصلی قابل انطباق بوده و جاهایی که قرار است یووی موضعی بخورد کاملاً سیاه رنگ و جاهایی که نباید بخورد سفید رنگ باشد. دقت کنید که در این فایل از رنگ های دیگر مثل طوسی استفاده نشود.

۵ – اگر یک کاتالوگ چند صفحه ای چاپ می کنید، دقت کنید که شماره صفحات باید نسبت به هم قرینه باشد. پس به عنوان مثال شماره صفحات فرد را در سمت چپ و شماره صفحات زوج را در سمت راست قرار دهید. و یا این که شماره همه صفحات را در وسط قرار دهید.

 

طراحی کاتالوگ اختصاصی پکیج

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: