طراحی و چاپ تراکت در ارومیه

طراحی تراکت

طراحی شده توسط گروه طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید یا با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

طراحی تراکت تبلیغاتی یکی از به صرفه ترین شیوه های تبلیغ با بازدهی بالاست ، به این دلیل که در تعداد زیاد و به صورت مستقیم به دست مخاطب میرسند و در بازه زمانی معینی محصول و یا خدماتی را که شما ارائه میدهید تبلیغ میکنند.

طراحی تراکت های تبلیغاتی در عین سادگی شان در نحوه توزیع و استفاده توسط مخاطبین یکی از مهمترین پروسه های طراحی را برای ارائه تبلیغ مناسب و تاثیر گذاری بالا نیاز دارند و مستلزم مواردی بسیار برای ارائه یک تبلیغ تاثیر گذار هستند.

در کل میتوان گفت هرچقدر طراحی تراکت تبلیغاتی شما از نظر گرافیکی زیبا تر باشد و نکات فنی در آن رعایت شده باشد، تاثیر گذاری آن به روی ذهن مخاطب بیشتر خواهد بود .

امروزه بسیار زیاد شده است تبلیغاتی که بر روی یک برگه کاغذ رنگی و با جوهر سیاه چاپ میشوند و به عنوان تراکت در سطح جامعه پخش میشوند ، اما آیا این یک تبلیغ صحیح برای یک کسب و کار خوب و حرفه ای است ؟ جواب منفی است ، چرا ؟

به دو دلیل.. اول اینکه اینگونه تراکت ها در ذهن عامه مردم تصویر خوبی ندارند و مردم زمان زیادی را صرف مطالعه تراکت تبلیغاتی شما نخواهند کرد و ثانیا کسب و کار شما را مانند بقیه رقبا میپندارند و زیاد برایشان تفاوتی ندارد که با شما در تماس باشند و یا با سایر رقبایتان!

تراکت یکی از المان های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی را در بین کمپانی های مختلف پیدا کرده است.

مهم نیست که کمپانی شما کوچک یا بزرگ و جدید یا قدیمی باشد، مهم این است که بتوانید پیام خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود برسانید.

چاپ تراکت می تواند در انواع و اقسام و در سایز و طرح های مختلف به دست مردم برسد تا افراد با دیدن آن ها توجهشان جلب شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: