طراحی پوستر انتخاباتی نادر قاضی پور

طراحی پوستر انتخاباتی نادر قاضی پور

“با حرفه ای ترین تیم طراحی و بروزترین اطلاعات تبلیغاتی”

برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

طراحی پوستر انتخاباتی نادر قاضی پور:

طراحی پوستر تبلیغاتی همواره یک از بهترین نوع طراحی هاست. زیرا می توان قوانین را زیر پا گذاشت. پوستر تبلیغاتی فقط نیاز به خلاقیت و جسارت دارد و اگر قوی باشد، احساسات اقراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

تعدادی از آن ها شما را هیجان زده می کند و باعث می شود ضربان قلبتان تند شود مانند پوستر های موسیقی و پوسترهای مناسبتی. تعدادی دیگر، پر از اطلاعات در یک زمینه هستند. بعضی از آن ها اصلا اطلاعات خاصی نمی دهند و فقط ارجاع می دهند به یک مکان یا سایت و یا هرجای دیگر.

تفاوتی نمی کند طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور، طراحی پوستر؛ کلید اصلی ماجرا این است که شما بتوانید یک تناسب بین موضوع، متن، تصاویر و لوگو برقرار کنید. هنگامی که به این تناسب برسید، به یک پوستر تبلیغاتی خوب دست یافته اید.

اولین و قطعی ترین قسمتی که باید مطالعه کنید، شناخت مخاطب و شناخت دقیق محصول است(محصول یا خدمات یا رویدادی خاص که می خواهید برای آن پوستر طراحی کنید.) سپس مرحله پرداختن به ظاهر است. رنگ، فونت و گرافیک. برای بررسی این که به چه صورتی کار را پیاده سازی کنید، باید بدانید که می خواهید چه عکس العملی از مخاطب دریافت کنید. می خواهید مخاطب را هیجان زده کنید؟ می خواهید به فکر فرو رود؟ یا می خواهید…

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: