طراحی پوستر ال جی

طراحی پوستر ال جی

طراحی پوستر ال جی

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی پوستر ال جی

 

ویژگی های یک پوستر خوب چیست ؟

پوستر هایی که طراحی می شوند برای اینکه بیشترین مخاطب را سمت خود جذب نمایند باید دارای یک سری ویژگی هایی باشند که نیک پرینت تلاش نموده است تا مجموعه ای از این خصوصیات را در اختیار شما خواننده ی عزیز قرار بدهد.

طراحی پوستر هر چه اصولی تر باشد توجه بیننده بیشتر جلب می نماید و باید بتواند در همان نگاه اول موضوع مربوطه را در ذهن بیننده روشن نموده تا مخاطب به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار نماید.

هنرمند می تواند با بکار بردن خلاقیت در کنار رعایت اصول و استانداردهایی که در ادامه ذکر شده است پوستری جذاب را طراحی نماید.

مورد اول: سادگی در پوستر

سادگی مقوله است که در اغلب محصولات گرافیک جهت سرعت بخشیدن به درک مفهوم استفاده می کنیم. در پوستر نیز سادگی را با استفاده اعمال خساست در استفاده از فرم و رنگ ایجاد میکند. پرهیز از سادگی سبب بروز گنگی و پیچیدگی در پوستر می گردد.

مورد دوم: گویایی در پوستر

گویایی یعنی با نگاه اولیه به پوستر،کلیت موضوع را دریافت کنیم.در توضیح ساده تر می توانیم بگوییم فضای پوستر نباید بی ربط از موضوع آن باشد.

به خوبي مخاطب خود را بشناسد و بتواند با مخاطب خود ارتباطي بي واسطه بر قرار كند و معما گونه و گنگ نباشد.

مورد سوم: جذابیت رنگی در پوستر

پوستر باید جذاب باشد تا بتواند قابلیت جلب توجه کنندگی را در بر بگیرد.شاید مهم ترین فاکتور جذابیت در پوستر رنگ باشد.طراح پوستر در حیطه موضوع مورد نظر به خوبی می بایست رنگهای جذاب را شناسایی و در پوستر به کار ببرد.

مورد چهارم: کادر مناسب در پوستر

انتخاب کادر مناسب می بایست پیش از طراحی پوستر صورت پذیرد.کادر عمودی کادری است خبری و هر چه کادر باریکتر باشد خبر تند و تیز تر به مخاطب منتقل می شود یا به تعبیری دیگر رسمی ترین و با سلابت ترین کادر در پوستر،کادر عمودی است.کادر افقی کادری است آرام و ساکن که عجله ای برای انتقال پیام ندارد.مضامین داستان گونه،مذهب و طبیعت را می توان در غالب این کادر در نظر گرفت. کادر خشتی یا مربع کادری است دوستانه و دموکراتیک.این کادر برای موضوعاتی همانند صلح ،آشتی و کودکان مناسب است.

مورد پنجم: ترکیب بندی

مناسب فرم و رنگ در پوستر:قرارگیری مناسب عناصر ما در کادر پوستر نیازمند آشنایی طراح با شناخت کادر و کمپوزسیون مناسب است.

 

طراحی پوستر ال جی

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: