طراحی لیبل کف شوی شرکت یاس عراق

طراحی لیبل کف شوی شرکت یاس عراق

طراحی لیبل کف شوی شرکت یاس عراق

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

طراحی لیبل کف شوی شرکت یاس عراق

لیبل چیست؟

امروزه در دنیای بسته‌بندی زندگی می‌كنیم . زندگی ما پیش از آنچه فكر می‌كنیم ، عملاً به جعبه‌ها، شیشه‌ها و پوشش‌های مختلف وابسته است. تمام اشیا و وسایل اطراف ما، به نوعی با بسته محصور شده‌اند. خودرو زیر پوشش خود، مواد غذایی مصرفی در قوطی، پاكت و شیشه یا جعبه و تمام وسایلی كه هر روز مورد استفاده ما قرار می‌گیرند از صابونی كه برای شست‌وشوی دست و صورت مورد استفاده قرارمی‌گیرد تا خمیر دندان ، پوشاك ، همه و همه را به صورت بسته‌بندی شده می‌بینیم ، لمس می‌كنیم، حمل می‌كنیم و مصرف می‌كنیم .

 در نگاهی وسیع‌تر ، بسته‌بندی جزیی از زندگی، كار و خانه ما شده است كه خود را به‌طور آشكار در خانه ، خیابان و اداره نشان می‌دهد.

منظور از بسته ، فقط پوشش جعبه‌ای نیست بلكه هر چیزی است كه كالا در آن قرار می‌گیرد . به بیانی دیگر ، بسته ، شكل ظاهری كالاست .

تحول در بسته‌بندی به جایی رسیده است كه اگر بسته‏ای تا قبل از این فقط به عنوان حافظ و نگهدارنده جنس و كالا و همچنین به منظور تسریع و تسهیل در انبارش كالا جای خود را باز كرده بود ، امروزه جلب كننده نظرهاست و باعث شده گروهی از تولید كنندگان كالای خود را در پوشش و یا ظرفی عرضه كنند كه مصرف كننده بعد از مصرف كالا ، بتواند از آن در مواردی دیگر استفاده كند . اصطلاحاً به این نوع بسته‌بندی‌ها « بسته‌بندی با ارزش اضافه » گفته می‌شود.  برای جلب توجه جوانان نیز بسته‌هایی طراحی می‌شوند كه مناسب با روحیات آنها بوده و توجه آنها را جلب كند .

دسته‌ای دیگر از كالاها ، در بسته‌بندی زیبا فقط به عنوان هدیه آماده می‌شوند و به این ترتیب ، خریدار بدون زحمت اضافی ، بسته‌بندی هدیه‌ای را خریداری كرده و آن را به شخص مورد نظر می‌دهد . همچنین ، بسته‌های ابتكاری وجود دارد كه براحتی باز و بسته شده و یا در قفسه یخچال و طاقچه جای می‌گیرند . استفاده از این نوع بسته‌ها صرفاً به دلیل زیبایی آنهاست.

با توجه به حجم بالایی بسته ها ، نیاز است در انبارهای بزرگ و کوچک بتوان به راحتی ورود و خروج بسته ها را کنترل کرد و کالا را سریعتر از انبار خارج و با نام و برند تجاری فروشنده و ایران کد کالا به مشتری عرضه گردد و این خود مستلزم استفاده از سیستم بارکد و چاپ برچسب ( لیبل ) میباشد . با استفاده از برچسب میتوان برای هر نوع کالا یک بارکد جداگانه تعریف کرد و از پیش آمدن اشتباه در ارسال کالا جلوگیری کرد و  میتوان به راحتی از میزان موجودی کالا با خبر شد. برچسب ها در انواع مختلف با کاربردهای مختلف وجود دارند ، تعدادی در صنایع نساجی و تعدادی در صنایع خودرو و فرش و موکت ، آزمایشگاهی ، قطعه ساز ، لوازم خانگی ، بیمارستان ، رستوران ، مواد غذایی ، و هر آنکه نیاز به الصاق ایران کد بر روی محصولات وارداتی و یا تولیدی خود دارد .

طراحی لیبل کف شوی شرکت یاس عراق

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: