طراحی تراکت ماساژ تایلندی

طراحی تراکت ماساژ تایلندی

طراحی تراکت ماساژ تایلندی توسط بنر ساز

  جنس تراکت:گلاسه ۱۲۰ گرم | طراح:فرزام قلیزادگان

نرم افزارهای استفاده شده  | ایلاستریتور و فتوشاپ

طراحی تراکت ماساژ تایلندی

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید.

تراکت تبلیغ ماساژ

تراکت، یکی از قدیمی ترین و پربازده ترین روش های تبلیغاتی برای همه کسب و کارها می باشد. اگر شما هم می خواهید تراکت تبلیغاتی برای خدمات ماساژ خود جهت جذب مشتری پخش کنید، اول از همه باید یک طرح خلاقانه و جذاب آماده کنید. علاوه بر طراحی حرفه ای تراکت، حتما توجه داشته باشید محتئای متنی و تصویری شما هم در بازدهی تبلیغات تراکتی موثر می باشد.

اگر محیط خاص دارید، حتما از تصاویر محیط خود مانند نمونه تراکت ماساژ تایلندی بالا استفاده کنید. اگر خدمات خاص و ویژه ای دارید، حتما آن ها را در محتوای متنی تراکت خود به صورت خوانا و جذاب اشاره کنید.

متن تبلیغ ماساژ

متن تبلیغات برای کسو و کار ماساژ یکی از مهم ترین بخش ها می باشد. هر چقدر متن و محتوای جذابی داشته باشید، بدون شک بازدهی تبلیغات شما نیز بالا خواهد رفت. در ادامه به برخی متن ها برای تبلیغات ماساژ اشاره می کنیم:

  • کلینیک ماساژ تحت نظر پزشک
  • درمانی و ریلکسی در کنار هم!
  • اوج لذت و آرامش در کلینی…
  • چون شما با ارزش هستید!
  • همراه با روغن های درمانی و خوشبو کننده
  • برای آرامش خودت…
  • و…

حتما سعی کنید در متن تبلیغ ماساژ، از خدمات و ویژگی های کلینیک خود استفاده کنید.

۱٫    محتوای کوتاه و مفید
توجه داشته باشید اندازه کاغذی که می خواهید در آن تراکت خود را طراحی کنید، کوچک و محدود بوده به همین دلیل؛ محتوای خود را خلاصه و مفید انتخاب کنید. درج محتوای غیرضروری و غیرمفید باعث سردرگمی مخاطبان هدف خواهد شد. محتوای خود را کوتاه و مفید بنویسید و فقط نکات مهم را درج کنید.

۲٫    تقسیم بندی تراکت به چند بخش
ظاهر متن بر مخاطب هدف تاثیرگذار است.پاراگراف های بلند در نگاه اول، باعث خواهد شد تا مخاطب هدف نسبت به مطالعه آنها رغبتی از خود نشان ندهد. فضای سفیدی که در اطراف عناصر طراحی وجود دارد، کمک می کند تا از میزان خستگی چشمی مخاطب کاسته شود. به خصوص در مورد تراکت های تبلیغاتی، آنرا به چند بخش تقسیم کنید و برای آن عنوانی را نیز مدنظر داشته باشید تا زیبا به نظر برسد.

۳٫    استفاده از بولت و اینفوگرافیک
در راستای خلاصه سازی محتوا، می توانید با بولت و نمودارهایی، این کار را انجام دهید.با این کار، مخاطبان هدف می توانند اطلاعات درج شده را خیلی راحت متوجه شوند.

۴٫    اهمیت عنوان  

عنوان همیشه اولین چیزی است که مخاطب هدف بدان توجه می کند. عنوان خود را جذاب و متناسب با پیام تبلیغاتی انتخاب کنید تا مخاطب هدف بقیه محتوا را مطالعه کند.

عکس ماساژ برای تبلیغ

در ادامه چند عکس ماساژ جذاب با کیفیت بالا برای استفاده در محتوای تبلیغاتی مانند تراکت، بنر و… برای شما عزیزان قرار داده ایم:

عکس ماساژ برای تبلیغ

عکس ماساژ تایلندی برای تبلیغ

عکس ماساژ

عکس ماساژ برای تبلیغ رایگان

 

می توانید از تصاویر با کیفیت بالا که توسط تیم طراحی بنرساز در اختیار شما قرار داده شده است، در تبلیغات خود استفاده کنید. همچنین برای سفارش انواع طراحی تراکت، طراحی بنر های تبلیغاتی و… می توانید از خدمات طراحی ما استفاده کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: