طراحی تراکت باقلوای ترک محمدزاده

طراحی تراکت باقلوای ترک محمدزاده

طراحی تراکت باقلوای ترک محمدزاده توسط تیم طراحی بنرساز صورت گرفته است.

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

طراحی شده توسط:فرزام قلیزادگان

 

تراکت باقلوای ترک محمدزاده

برخی از تراکت ها از تصاویر استفاده می کنند. مثلا اشکال ساده یا آیکون ها، تصاویر مربوط در پیش زمینه تراکت و یا برای زیباتر شدن از طراحی اختصاصی تصویر یا فونت استفاده می کنند. یک المان مربوط به موضوع تبلیغ به بیننده کمک شایانی به درک سریع می کند.

تراکت زیر برای بخش ورزشی یک کالج طراحی شده است و با تصاویری که در آن استفاده شده به خوبی منظور را در نگاه اول منتقل می کند. تصاویر دانشجویان ورزشکار در نقطه کانونی این تراکت قرار گرفته اند و تبلیغ خوبی بنظر می رسد. علاوه بر مربوط بودن تصاویر، روشن بودن و تضاد زیاد رنگ عکس ها با پیش زمینه نیز تراکت را چشمگیر کرده است این تراکت نمونه ای از طراحی تراکت زیبا می باشد.

 

فونت مناسب در طراحی تراکت زیبا :

فونت اهمیت زیادی در طراحی تبلیغاتی دارد. یک تراکت تبلیغاتی تصاویر به تنهایی نمی توانند اصل موضوع را منتقل کنند. همان طور که انتخاب تصاویر بسیار مهم است، انتخاب فونت نیز نیاز به شناخت مخاطب هدف و موضوع تبلیغ دارد.

در مثال زیر، یک اپلیکیشن برای والدین طراحی شده است. فونت در این تراکت بدون دندانه است و دوستانه و ساده است و مطابقت زیادی با برند این اپلیکیشن و وظیفه اش دارد.

طراحی تراکت باقلوای ترک محمدزاده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: