طراحی بنر گیف

اگر قصد ایجاد کمپین تبلیغاتی بنر کلیکی در گوگل، یکتانت، صبا ویژن و… دارید، ما می‌توانیم با طراحی بنر متحرک گیف حرفه‌ای در بازدهی بالای تبلیغات همراه شما باشیم. تیم طراحی بنرساز به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۰  به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنر‌های تبلیغاتی متحرک ( Gif ) فعالیت داشته است.

شما می توانید با داشتن یک پک بنر حرفه‌ای، بازدهی کمپین‌های تبلیغاتی( نرخ کلیک ) خود را تا ۳۵% افزایش دهید!

ساخت بنر گیف تبلیغاتی

سایز ۳۰۰px - 250px
گیف بنر آژانس مسافرتی
طراحی بنر گیف متحرک گیم
طراحی بنر گیف
بنر گیف متحرک سایت همکاران
طراحی بنر گیف بازی

آنلاین سفارش بده!

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید…

سایز ۷۲۸px - 90px
بنر گیف آژانس مسافرتی
بنر گیف جک یدک
بنرهای گیف سایز کوچک

بنر تبلیغاتی گیف ( Gif Banner ) یکی از بهترین روش‌های تبلیغات کلیکی می‌باشد،  برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید این صفحه را اسکرول کنید، همچنین جهت سفارش طراحی نیز می‌توانید با شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ در ارتباط باشید.

بنر گیف چیست؟

گیف، یکی از فرمت‌های تصویری می‌باشد که در آن می‌توان المان‌های متحرک را مانند انیمیشن بدون صدا ایجاد کرد. تبلیغات بنر متحرک ( Gif Banner ) یکی از قدیمی‌ترین و پر‌بازده‌ترین روش‌های تبلیغات در محیط وب می باشد. برای مثال در سایت های خبری، ورزشی و… می بینید که در بخش های از قبل تعریف شده، بنرهای تبلیغاتی به صورت متحرک در حال نمایش می باشند. به این نوع بنرها که به صورت چند اسلایدی بوده و محصول یا سایتی را معرفی می کنند بنر Gif تبلیغاتی می گویند.

حجم استاندارد بنر متحرک تبلیغاتی

حجم بنر متحرک نباید بیشتر از ۱۵۰kb باشد، زیرا هر چقدر حجم بنر شما بیشتر باشد دیرتر بارگزاری می‌شود و احتمال اینکه کاربر از صفحه خارج شود و بنر شما را مشاهده نکند بسیار زیاد است! برخی وب سایت های خبری بزرگ فقط بنرهایی را قبول میکنند که حداکثر زیر ۱۰۰ کیلوبایت حجم داشته باشند.

چرا طراحی بنر متحرک خود را به بنرساز بسپاریم؟

تخصص در طراحی

ما در بنر ساز، از سال ۱۳۹۰ تابه‌کنون به صورت تخصصی روی طراحی انواع بنرهای گیف به صورت حرفه‌‍ای فعالیت داشته‌ایم!

تحویل ۲۴ ساعته

کلیه سفارشات طراحی در سایت ما، در کمتر از ۲۴ ساعت، پس از ثبت سفارش طراحی و تحویل داده می شوند.

ویرایش رایگان

همه مشتریان ما می‌توانند از خدمات ۳ ویرایش رایگان روی طرح‌های خود استفاده کنند.

سوالات پر تکرار مشتریان

همه سفارش های طراحی سایت بنرساز کمتر از ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش، طراحی می شوند.

همه طرح‌های طراحی شده قابلیت ۳ بار ویرایش رایگان را دارند.

شما می توانید با مراجعه به صفحه ” تعرفه ها “، هزینه انواع خدمات طراحی ما را مشاهده کنید.

طراحی بنرهای متحرک با نرم افزار فتوشاپ و ایلوستریتور انجام می شود. ( نرم افزار افترافکت نیز در برخی پروژه ها استفاده شده است. )

بنر گیف شرکت طراحی سایت

طراحی بنر متحرک شرکت طراحی سایت، باید به گونه ای باشد تا نظر مخاطب هدف را جلب کند. شرکت های طراحی سایت یا شرکت هایی که خدمات آموزش طراحی سایت دارند می دانند که بهترین نوع تبلیغ برای آن ها، تبلیغات بنری کلیکی می باشد.

برای طراحی این نوع بنرها باید دقت فوق العاده ای در انتخاب رنگبندی، فونت ها و محتوای بنر داشت، زیرا این بنر، معرفی کننده یک شرکت طراحی می باشد که مشتری می خواهد طراحی خود را به آن بسارد!

اگر شما هم صاحب یک وب سایت طراحی سایت می باشید به راحتی می توانید با سفارش طراحی بنر Gif و انتشار آن در سایت های تبلیغ دهنده به صورت کلیکی جذب مشتری داشته باشید.

بسیاری از افراد روزانه در وب سایت های مختلف وقت خود را سپری می کنند، و بسیاری از کسب و کارها نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارند که متاسفانه نمی دانند این کار را به چه شرکتی و چه نحوی بسپارند.

طبیعتا اگر روزانه ۱ مشتری هم بتوانید از این روش جذب کنید، درآمد فوق العاده بالایی را رقم خواهید زد. همانطور که اکثر شرکت های طراحی سایت بزرگ انجام می دهند.

طراحی بنر گیف تبلیغاتی

این نوع تبلیغات بسیار هوشمند می باشد. و شما می توانید تبلیغات خود را در سایت هایی نمایش دهید که مخاطب هدف شما از آن سایت ها بازدید می کنند. همچنین هزینه ای که برای این نوع تبلیغات پرداخت می کنید با توجه به تعداد کلیک کاربران و ورود به صفحه لندینگ سایت شما می باشد.

برای مثال اگر شما در زمینه زیبایی بانوان فعالیت می کنید، می توانید سایت هایی را برای نمایش بنر خود انتخاب کنید که مخاطب هدف اصلی آن ها بانوان باشند. مانند سایت های آشپزی و…

تبلیغات بنری کلیکی به این ۲ دلیل بسیار هوشمند می باشد و شما می توانید بالاترین بازدهی را از این تبلیغات داشته باشید.

اهمیت صفحه لندیگ در تبلیغات بنر کلیکی

صفحه لندینگ یا همان صفحه فرود کاربر در سایت شما بسیار مهم و کلیدی است. وقتی کاربر روی بنر شما کلیک کرد، باید وارد صفحه ای از سایت شما شود که دقیقا مطالبی که در بنر تبلیغاتی خود اشاره کرده بودید در آن صفحه باشد.

کال تو اکشن تماس با ما باید در صفحه لندینگ رعایت شود و کاربر به راحتی به تواند با شما تماس بگیرد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید کاربر را سردرگم کنید.

نکته کلیدی: اگر در صفحه لندینگ خود یک فرم تماس داشته باشید تا اطلاعات کاربر را بگیرید، می توانید بعدا با آن ها به صورت تلفنی تماس بگیرید و آن ها را تبدیل به مشتری کنید!

ساخت بنر متحرک

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید طراحی بنر تبلیغاتی گیف، یا سایر بنرهای تبلیغاتی خود را به طراح مختصص آن بسپاریم؟ همه ما به صورت مداوم برای کسب و کار خود تبلیغات انجام می دهیم و این تبلیغات شامل هزینه ای برای ما می باشد.

ما باید این تبلیغات را طوری مدیریت کنیم که با کمترین هزینه، بالاترین بازدهی را داشته باشیم. اولین اصل در بحث بازدهی تبلیغات محتوا می باشد. شما برای یک کمپین تبلیغاتی که حداقل چند میلیون هزینه آن کرده اید، باید یک محتوای جذاب و کاربر پسند داشته باشید.

تبلیغات به صورت بنری کلیکی متحرک نیز یکی از نوین ترین و بهترین روش های تبلیغاتی می باشد ولی طراحی بنر متحرک گیف یک امر تخصصی می باشد و شما نمی توانید از هر طراح گرافیکی انتظار طراحی بنر حرفه ای Gif داشته باشید.

ما در بنرساز به شما کمک می کنیم تا با یک محتوای عالی، تبلیغات پر بازده خود را شروع کنید.

بنر متحرک برای تبلیغات بنری گوگل

تبلیغات گوگل یکی از جدیدترین و بهترین راه ها برای بازدهی سریع در تبلیغات می باشد. همانطور که می دانید تبلیغات در گوگل روش های مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها تبلیغات بنری می باشد. در این تبلیغات شما با توجه به قوانین گوگل یک پک ۱۱ عددی بنر متحرک در پنل کاربری تبلیغات گوگل خود آپلود می کنید و گوگل به صورت اتوماتیک بنر شما را در سایت های مختلف نمایش می دهد و با توجه به تعداد کلیک روی بنر شما، هزینه ای را از پنل کاربری شما کم می کند.

۷ نکته کلیدی و مهم که باید در بنرهای تبلیغات گوگل رعایت شوند:

  1. استفاده از تصاویر و وکتورهای با کیفیت
  2. استفاده از دکمه کال تو اکشن
  3. ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه
  4. استفاده ثابت از لوگو برای برندسازی
  5. عدم استفاده از متن های کلیشه ای
  6. واضح بودن با کنتراست بالای دکمه ” کلیک کنید “
  7. استفاده از فرمت و سایزبندی های دقیق

سایزهای استاندارد بنرهای گیف گوگل

تبلیغات به صورت بنر کلیکی در شرکت گوگل شامل پلن های مختلف و سایز های متفاوتی می باشد که ما در ادامه به همه سایزهای مورد نیاز اشاره خواهیم کرد.

  • ۱۲۰px – 600px
  • 250px – 250px
  • 300px – 250px
  • 300px – 600px
  • 320px – 50px
  • 728px – 90px
  • 970px – 90px

بنر متحرک با افترافکت بهتر است یا فتوشاپ؟

برای طراحی بنر شما می توانید از هر دو نرم افزار ادوبی فتوشاپ و افتر افکت استفاده کنید، ولی هر کدام از آن ها مزیت ها و ایرادهایی هم دارند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

طراحی بنر متحرک در افترافکت بسیار راحت تر از فتوشاپ می باشد و افکت ها و موشن های بسیار خارق العاده ای می شود روی بنر اجرا کرد ولی حجم بنر طراحی شده به کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت نمی رسد.

در فتوشاپ ما دسترسی راحت تری به حجم بنر طراحی شده داریم ولی خب طبیعتا نرم بودن و موشن گرافیک های افترافکت را نخواهیم داشت.

پس در نتیجه اگر محدودیت حجمی نداریم، بهتر است که بنرهای گیف تبلیغاتی خود را در نرم افزار افتر افکت طراحی کنیم، ولی اگر برای کمپین های بنر کلیکی نیازمند بنر تبلیغاتی متحرک با محدودیت حجمی پایین ۱۵۰ کیلوبایت هستیم، می بایست از نرم افزار فتوشاپ کمک بگیریم.

چرا باید یک طرح را در چند سایز مختلف اجرا کنیم؟

برخی از مشتریان این سوال را می پرسند که آیا بهتر نیست که برای هر سایز از پک بنر تبلیغاتی یک طرح متفاوت طراحی کنیم؟ پاسخ به این سوال  ” خیر ” است!

شما در یک کپمین تبلیغاتی برای مثال نیاز به ۸ سایز بنر دارید، اگر بخواهید هر ۸ سایز را ۸ طرح متفاوت طراحی کنید یکپارچگی کمپین شما از دست خواهد رفت.

کاربر شما وقتی یکی از بنرهای شما را در یک سایت مشاهده کرد، رنگبندی و برند شما در ذهن آن می ماند. حال اگر در یک وب سایت دیگر، همان بنر در سایز متفاوت را مشاهده کند، دون شک تاثیر گذاری چند برابری خواهد داشت.

سایزهای بنر متحرک تبلیغاتی متفاوت می باشد و نسبت به ابعاد بنر، ممکن است جابجایی المان ها و برخی افکت های شما در ریسایز تغییر کنند که این امر بسیار طبیعی است.

نقش کال تو اکشن در بنر متحرک

یک بنر متحرک گیف حرفه ای، حتما باید یک دکمه کال تو اکشن Call to action ثابت داشته باشد. دکمه های کال تو اکشن همان دکمه هایی هستند که در یک گوشه بنر به صورت ثابت با یک موشن بسیار کوچک قرار دارند تا کاربر را به عمل خاصی ترغیب کنند.

متن دکمه های کال تو اکشن در بنرهای تبلیغاتی عموما به شرح زیر می باشد:

  • کلیک کنید
  • اطلاعات بیشتر
  • خرید آنلاین
  • عضو شوید!
  • و…

یک بنر تبلیغاتی حرفه ای Gif حتما باید دارای دکمه کال تو اکشن با رنگ متضاد بنر برای جلب توجه مخاطب باشد.

طراحی بنر Gif

همانطور که می دانید هزینه طراحی ویدئو تبلیغاتی بسیار زیاد است و از طرفی تبلیغات با یک بنر ثابت هم بازدهی زیادی ندارد. پس در نتیجه استفاده از بنر های تبلیغاتی متحرک گیف در تبلیغات اینترنتی می تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد.

طراحی بنر، باید به صورت اصولی و متناسب با تکنیک های تبلیغاتی انجام شود.

طراحی بنر Gif تبلیغاتی حرفه ای

تبلیغات بنری به صورت کلیکی با استفاده از بنرهای متحرک گیف، یکی از هوشمندانه ترین روش های تبلیغات می باشد. برای ثبت این نوع کمپین تبلیغاتی در سایت هایی مانند یکتانت و صباویژن، شما نیازمند یک بنر متحرک گیف تبلیغاتی در ۸ سایز می باشید. این نوع تبلیغات به صورتی است که شما این بنرها را در پنل کاربری خود آپلود می کنید و در سایت های هدف نمایش داده می شود.

با هر بار کلیک روی بنر شما، مبلغی ما بین ۳۰۰ تومان الی ۲ هزار تومان از حساب کاربری شما کسر می شود.

توجه داشته باشید که طراحی بنر متحرک تبلیغاتی شما باید حرفه ای و جذاب باشد تا مخاطب های هدف را به سمت سایت شما هدایت کند.

مهم ترین عامل در جذب کاربر در بنر متحرک، ۵ ثانیه اول می باشد! یعنی بنر تبلیغاتی شما می بایست به قدری جذاب و خیره کننده باشد که در ۵ ثانیه اول مخاطب را جذب کند تا بنر شما را تا انتها تماشا کرده و صفحه را اسکرول نکند.

حتما قبل از رزرو کمپین تبلیغاتی، اقدام به تهیه پک بنر متحرک کنید و در طراحی آن بیشترین وقت و دقت لازم را داشته باشید.

ساخت بنر گیف

شما برای سفارش طراحی بنر، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات اولیه سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از صفحه سفارش آنلاین، فرم مربوطه رو پر کنید.

ما در بنرساز، بنرهای متحرک حرفه ای و جذاب با زمان بندی بی نهایت طراحی میکنیم تا خدمات شما بهتر نمایش داده شود.

با مشاهده نمونه کارهای ما در بخش بالای سایت، اعتبار و سطح طراحی ما را بسنجید! تیم طراحی بنرساز، از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای گیف متحرک فعالیت کرده است.

توجه داشته باشید برای تهیه پکیج گیف، باید از یک شرکت تبلیغاتی معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند کمک بگیرید.

نحوه ثبت سفارش در بنرساز

برای ثبت سفارش در سایت بنرساز، شما باید اطلاعات زیر را به طور کامل در اختیار ما بگذارید که به ترتیب عبارت اند از:

  1. فرمت بنر ( Gif , Jpg ,… )
  2. سایز و تعداد
  3. محتوای متنی
  4. لوگو + آدرس سایت
  5. اطلاعات و آدرس صفحات مجازی
  6. رنگ سازمانی
  7. آدرس محل قرار گیری تبلیغ

پس از تکمیل این اطلاعات در برگه سفارش آنلاین، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طرح اولیه را به تایید شما خواهند رساند. همچنین می توانید برای تسریع در روند ثبت سفارش و طراحی، با شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ تماس حاصل فرمائید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

امکان ویرایش بنر طراحی شده

پس از تکمیل سفارش، طرح اولیه به وب مستر عزیز ارسال خواهد شد. در صورت تایید طرح، سایزهای دیگر در صورت وجود طراحی و ارسال خواهد شد.

ولی در صورتی که طرح نیازمند تغییرات باشد، تیم طراحی موظف است تا طرح را به تایید مشتری برساند. تیم طراحی بنرساز تا کنون بیش از ۱۰۰ ها پکیج بنر تبلیغاتی برای شرکت های معتبر طراحی نموده است که بیش از ۹۵% طرح ها نیاز به ویرایش نداشته اند.

یکی از دلایل اصلی این آمار این است که تیم بنرساز، به صورت اختصاصی در زمینه طراحی بنر  Gif فعالیت می کند و از سال ۱۳۹۰ تا کنون فعالیت خود را به صورت اختصاصی به طراحی این نوع بنر ها اختصاص داده است.

همچنین قابلیت تضمین بازگشت وجه در صورت عدم تایید تیز توسط بنرساز ارائه شده است.

مدت زمان تحویل سفارش

شما با ثبت سفارش نهایی در سایت بنرساز، حداکثر پس از ۲۴ ساعت طرح اولیه را دریافت خواهید کرد. پس از آن اگر طرح تایید بود، فایل نهایی و نسخه های دیگر بنر در سایز های مختلف برای شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت و نیاز به ویرایش، در همان روز ویرایش های اعلام شده از سمت شما اعمال و طرح دوباره برای شما ارسال خواهد شد.

طراحی بنر متحرک نیازمند دانش تبلیغات علاوه بر طراحی می باشد که بنرساز، از سال ۱۳۹۰ تا به امروز، به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند.

توجه داشته باشید که فایل های PSD تحویل مشتری نخواهد شد و فقط فایل های بنر با فرمت .gif ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است این فایل ها همیشه در بایگانی بنرساز محفوظ می باشد و می توانید حتی پس از چندین سال اقدام به ویرایش بنر خود کنید.

هزینه ارسال فایل لایه باز بنرهای گیف ۲ برابر هزینه طراحی می باشد.

نحوه طراحی بنر حرفه ای

اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی ارزشمند ایجاد کنید، ابتدا باید محتوای بنری خود را به صورت حرفه ای آماده کید.

حالا سوال این است که این کار را به چه کسی یا چه شرکتی بسپاریم؟

طراحی بنرهای متحرک گیف، نیازمند تکنیک های خاصی می باشد تا استانداردهای یک بنر تبلیغاتی خوب در آن رعایت شود.

بنر متناسب با پلتفرم های تبلیغاتی؟

برای بازدهی بیشتر تبلیغات می بایست نسبت به تهیه پکیج بنر اقدام کنید. حالا شاید این سوال پیش بیاید که بنر متحرک استاندارد با پلتفرم های تبلیغاتی چیست؟

  • سایز بندی دقیق
  • محدودیت حجمی زیر ۹۰ کیلوبایت
  • عدم وجود افکت های چشمک زن
  • استفاده از فونت های جدید با اندازه مناسب
  • رعایت رنگبندی سازمانی
  • افکت های جذاب
  • دکمه های کال تو اکشن

طراحی خلاقانه بنر

حتما باید در طراحی یک بنر متحرک ( Gif )، از یک المان یا یک افکت حرکتی خلاقانه بسیار شیک استفاده شود. چرا؟

چون شما وارد یک صفحه اینترنتی مانند سایت ورزش۳ می شوید. در آن صفحه بیش از ۱۵ بنر تبلیغاتی متحرک در حال نمایش هستند. کدام بنر توجه شما را جذب می کند؟

شما به عنوان یک وب مستر، باید به این نکته توجه کنید که وجه تمایز بنر تبلیغاتی شما با سایز بنرهایی که در همان صفحه است چیست؟

گاهی ممکن است استفاده از یک رنگبندی بی نظیر، استفاده از وکتور و المان های اختصاصی یا یک تکنیک حرکتی بین لایه ها، بنر شما را از سایز بنرها جدا کند.

طبیعتا طراحی خلاقانه بنر تبلیغاتی، نرخ کلیک روی بنر شما را افزایش خواهد داد.

هر بنر گیف شامل چند فریم می باشد؟

به طور کلی جواب مشخصی برای این سوال موجود نیست، ولی در کل ۲ نوع بنر داریم، یکی بنر چشمک زن که کلا ۲ فریم بیشتر ندارد و به دلیل اذیت کردن چشم کاربر، اکثر سایت های تبلیغی از پذیرش این نوع بنر اجتناب می کنند.

بنر نوع دوم بنر چند اسلایدی که محبوب ترین نوع بنر گیف است، می باشد. این نوع بنرها اصولا از ۴ اسلاید تشکیل می شود که اسلاید اول لوگو و اطلاعات تماس، اسلاید دوم و سوم محتوای متنی بنر، و اسلاید آخر ترغیب کاربر برای کلیک روی بنر است.

پس نتیجه میگیریم بنر تبلیغاتی حرفه ای شامل ۴ اسلاید می باشد که هر کدام از این ۴ اسلاید حداقل شامل ۱۰ فریم می باشد.

در کل می توان نتیجه گرفت یک بنر متحرک حرفه ای با حجم مناسب شامل ۴۰ فریم می باشد.

آیا امکان ثبت سفارش بنر تک سایز می باشد؟

بله، شما مشتریان عزیز علاوه بر ثبت سفارش بنر گیف متحرک تبلیغاتی در سایزهای مختلف می توانید سفارش خود را در یک سایز نیز ثبت کنید، به این صورت که برای کسب اعتماد بیشتر قبل از پرداخت کل هزینه طراحی پک، مبلغ طراحی تک بنر را پرداخت کنید و سفارش شما به صورت تک سایز طراحی و به تایید شما برسد.

پس از تایید تک بنر، حالا می توانید با هزینه به صرفه تر اقدام به تهیه پک تبلیغاتی در سایزهای مختلف داشته باشید.

رسالت یک بنر Gif به متحرک بودن آن است. همه ما بنرهای گیف را بنر هایی میدانیم که به صورت متحرک متن های تبلیغاتی را در خود نشان می دهند.

این نوع تبلیغات سابقه بسیار زیادی در اینترنت دارد و همه برندهای معتبر از این نوع تبلیغات استفاده می کنند.

بنر تبلیغاتی گیف متحرک باید در سطح حرفه ای طراحی شود تا بازدهی مناسب از همه جوانب را به همراه داشته باشد.

رضایت مشتریان

بدون شک رضایت مشتریان، مهم ترین هدف و چرایی که تیم طراحی بنرساز می باشد. ما از ابتدا تا کنون بر آن بوده ایم تا رضایت شما را همراه با همکاری بلند مدت در کنارمان داشته باشید.

آیا کمپین های تبلیغاتی کلیکی بنری، می تواند برای ما فروش داشته باشد؟

بررسی دقیق تبلیغات کلیکی بنری

کمپین های تبلیغاتی کلیکی به صورت بنری ( متحرک ) یکی از قدیمی ترین و بهترین روش های تبلیغات دیجیتال مارکتینگ می باشد. همه شرکت های بزرگ ایران به صورت همیشگی بودجه ماهانه ای را برای تبلیغات در فضای مجازی به صورت بنر تبلیغات متحرک Gif دارند.

این نوع تبلیغات دو هدف اصلی دارد:

  1. آگاهی از برند
  2. فروش

آگاهی از برند یکی از اهداف این نوع تبلیغات می باشد. به صورتی که لوگو و نام کسب و کار شما به صورت ثابت در همه بنرها به صورت پویا و زنده در افکت های مختلف به صورت دائمی به کاربران نمایش داده می شود.

حتما توجه داشته باشید در ۹۰% اسلاید های بنر شما، باید لوگو وجود داشته باشد!

فروش، یکی دیگر از اهداف این نوع کمپین های تبلیغاتی می باشد. برای اینکه فروش را به صورت مستقیم از همان روز اول شروع کمپین تجربه کنید، می بایست محتوای تبلیغاتی و صفحه لندینگ ( صفحه ای که کاربر با کلیک روی بنر شما وارد آن صفحه می شود ) شما به صورتی طراحی شده باشد که کاربر را به مشتری مستقیم تبدیل کند!

چرا باید بنر گیف داشته باشیم؟

هر کسب و کار حرفه ای باید تبلیغات اینترنتی را در بین برنامه تبلیغات ماهانه خود داشته باشد. بهترین و هوشمندانه ترین روش تبلیغات اینترنتی ایجاد صفحه لندینگ مناسب در وب سایت و هدایت مخاطب هدف به آن صفحه است.

شما می توانید با کمپین تبلیغاتی بنری، مخاطب هدف خود را به لندینگ طراحی شده هدایت کنید! برای این کار شما نیاز به پک حرفه ای بنر تبلیغاتی متحرک دارید تا در پنل کاربری خود بارگزاری کنید.

نحوه راه اندازی کمپین بنری

شما می توانید با ثبت نام در سایت یکتانت ، تبلیغات موفق در دنیای دیجیتال را تجربه کنید. پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود، می بایست محتوای تبلیغاتی خود را آپلود کنید.

حتما توجه داشته باشید، بنرهایی که تیم طراحی بنرساز به شما تحویل می دهد در فایل زیپ است و می بایست این بنر های متحرک را به صورت جدا در سایزهای خود در پنل کاربری یکتانت آپلود کنید.

حجم همه بنرهای طراحی شده باید زیر ۱۵۰ کیلوبایت باشد و در مرحله بعد شما میزان بودجه روزانه را مشخص می کنید.

هزینه طراحی بنر گیف چقدر است؟

برای کسب اطلاعات دقیق از تعرفه های طراحی سایت، می توانید وارد صفحه ” تعرفه طراحی ” شوید. هزینه های طراحی بنر متحرک Gif به این صورت حساب می شود که شما هزینه طراحی بک بنر را پرداخت می کنید و ریسایز های بعد، دقیقا نصف هزینه طراحی محاسبه می شود.

ویژگی های سایت بنرساز چیست؟

این برخی ویژگی های منحصر به فرد می باشد که ما را از بقیه متمایز کرده است:

  • طراحی تخصصی و حرفه‌ای
  • تحویل سفارشات کمتر از ۲۴ ساعت
  • تعرفه مناسب نسبت به کیفیت طراحی
  • ویرایش نامحدود سفارشات
  • مشاوره رایگان در مورد محتوای بنر
  • و…
اطلاعات تماس ما

برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. همکاران ما شما را در زمینه چگونگی کار، فواید کار و قیمت ها بطور کامل راهنمایی میکنند.

۱۴ Responses

  1. بیش از ۵ ساله کارهای طراحی سایت ما رو تیم بنرساز انجام میده، ممنون از خدمات بی نظیرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *