طراحی بنر تلگرام تبریک تولد طراحی حرفه ای بنر تلگرام تبریک تولد توسط تیم طراحی بنرساز برای ثبت سفارش کلیک کنید یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید طراحی بنر

طراحی بنر تلگرام تبریک تولد

طراحی بنر تلگرام تبریک تولد

طراحی حرفه ای بنر تلگرام تبریک تولد توسط تیم طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی بنر تلگرام تبریک تولد

طراحی بنرهای تبلیغاتی در موفقیت تبلیغات اینترنتی شما بسیار تاثیرگذار است. بنرهای تبلیغاتی یکی از مفیدترین روش‌های بازاریابی آنلاین در دنیای امروزی می‌باشد. تمام شرکت‌ها از بنرهای تبلیغاتی در فرم‌های گوناگون استفاده می‌کنند. این روش تبلیغاتی به دلیل مقرون‌به‌صرفه‌بودن، رسانه‌ای موثر در آگاهی شرکت برای اندازه‌گیری میزان تاثیر این روش می‌باشد. از طرفی طراحی‌های متفاوتی برای بنرهای تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود که این روش را خاص می‌نماید.

اولین و مهم‌ترین اصل می‌گوید: طراحی بنرهای تبلیغاتی برای دو منظور انجام می‌شوند. اول معروف شدن برند و دوم بالا رفتن ترافیک وب‌سایت.

هم‌چنین بنرها سه جزء مهم دارند:

اول، لوگوی شرکت شما: لوگوی شرکت شما باید در راستای معرفی شما به مشتریان طراحی شود. مطمئن شوید که لوگوی شما به لحاظ بصری، برترین باشد، اما نه برتر از ارزش پیشنهادی برند و درخواست انجام فعالیت.

دوم، ارزش پیشنهادی برند: ارزش پیشنهادی برند، ویترینی از خدمات یا محصول شماست و توجه مشتریان را با محصولات جذاب، پیشنهادها و قیمت‌های ویژه و از این قبیل، به خود جلب می‌نماید. برای مثال جملاتی مانند «کیفیت بالا»، :«تخفیف ۵۰ درصدی»، «پیشنهادی خاص برای مدتی محدود» یا «رایگان» از همین دست ارزش‌های پیشنهادی می‌باشد. این جملات باید بیش‌تر فضای بنر تبلیغاتی شما را دربرگیرد و اولین عباراتی باشند که نظر مشتریان را جلب نمایند.

سوم، فرخوان برای اقدام [CTA: Call to Action]: فراخوان برای اقدام، معمولا نوشته یا دکمه‌ای به شکل «کلیک کنید»، «بیشتر ببینید» یا «ثبت نام کنید» می‌باشد. این گزینه باید در مرکز بنر تبلیغاتی قرار گیرد تا مشتریان برای کلیک روی آن‌ها برانگیخته شوند.

ساده طراحی کنید و متن هوشمندانه‌ای داشته باشید. بیننده‌ها معمولا نگاهی گذرا و در حد ثانیه به بنر شما دارند.

طراحی بنر تلگرام تبریک تولد

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: