طراحی بنر تبلیغاتی ترنج گراف

طراحی بنر تبلیغاتی ترنج گراف

طراحی بنر تبلیغاتی ترنج گراف توسط گروه طراحی بنرساز

طراح: فرزام قلیزادگان | نرم افزارهای استفاده شده: فتوشاپ

برای مشاهده نمونه کارهای ” بنر گیف ” کلیک کنید!

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی بنر تبلیغاتی ترنج گراف

اگر انتظار دارد تعداد بازدید سایت‌تان با استفاده از تبلیغات کلیکی، افزایش پیدا کند، ممکن است به فکر طراحی بنر تبلیغاتی بیفتید. بنر‌های تبلیغاتی، یکی از سودآورترین روش‌های بازاریابی اینترتی است که در دنیای آنلاین امروز از آن استفاده می‌شود. تمام شرکت‌ها سعی می‌کنند طراحی بنر تبلیغاتی‌شان را طوری انجام دهند که بیشترین کلیک و بازخورد و در نتیجه فروش بیشتر را برای‌شان درپی داشته باشد. در این مقاله ۱۵ نکته کلیدی که باعث افزایش کلیک بنر تبلیغاتی شما می‌شود را معرفی خواهیم کرد.

 

. طراحی بنر تبلیغاتی‌تان را طبق اندازه‌های استاندارد انجام دهید

بنابر نظر گوگل ادسنس (Google Adsense)، موفق‌ترین اندازه‌ی استاندارد بنرها به قرار زیر هستند:

لیدربرد: ۷۲۸ در ۹۰ پیکسل؛
نیم‌صفحه: ۳۰۰ در ۶۰۰ پیکسل؛
مستطیلی متوسط: ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل؛
مستطیلی بزرگ: ۳۳۶ در ۲۸۰ پیکسل.

طراحی بنر تبلیغاتی ترنج گراف

 

بنر تبلیغاتی‌تان را در جای مناسب قرار بدهید

فضایی در وبسایت خریداری کنید که بتوانید بنرتان را در قسمت بالای صفحه و نزدیک به محتوای اصلی قرار بدهید.
. سلسله‌مراتب را رعایت کنید

رعایت توازن مناسب بین هر تبلیغ، در طراحی بنر تبلیغاتی بسیار مهم است. بنابراین باید در مورد آنها سلسله‌مراتبی را رعایت کنید. بنرهای تبلیغاتی برای معروف شدن برند و افزایش ترافیک وبسایت طراحی می‌شوند و سه جزءِ اصلی دارند:
طراحی لوگوی شرکت شما

در تبلیغات بنری دقت داشته باشید که لوگوی شرکت شما باید به‌گونه‌ای طراحی شود که برندتان را به‌خوبی معرفی کند. بنابراین باید از نظر بصری، جلوه کند اما نه به‌اندازه‌ای که ارزش پیشنهادی تبلیغ یا درخواست انجام فعالیتی را که از بازدیدکننده خواسته می‌شود زیر سایه‌ی خود قرار بدهد.
ارزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادی درواقع ویترینی از خدمت یا محصولی است که شما ارائه می‌دهید و با پیشنهاد‌ها و قیمت‌های جذاب، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. از نمونه‌های این ارزش می‌توان به جملاتی مانند «کیفیت بالا»، «۵۰درصد تخفیف» یا «پیشنهادی با زمان محدود» اشاره کرد. این مورد باید بیشترین فضای بنر تبلیغاتی شما را به خود اختصاص بدهد و اولین چیزی باشد که نگاه مشتریان را جلب می‌کند.

 

طراحی بنر تبلیغاتی ترنج گراف

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: