طراحی بروشور ماساژ تایلندی

طراحی بروشور ماساژ تایلندی یکی دیگر از نمونه کار های تیم بنر ساز می باشد. اما این بروشور برای این کسب و کار چه اثرات مثبتی خواهد داشت در این مقاله باهم بررسی می کنیم.

طراحی بروشور ماساژ

کسب و کار ها همشه به دنبال موثر ترین راه برای انجام تبلیغات و شناساندن برند خود می باشند مخصوصا انواع کلینیک های زیبایی و ماساژ. نکته ای که باید در این زمینه به آن اشاره کنیم اگر دارای یک کلینیک ماساژ تایلندی می باشید باید حتما باید در زمینه تبلیغات محیطی برنامه ریزی هایی داشته باشید مخصوصا بهترین راه این تبلیغ چاپ بروشور می باشد.بروشور، یک کاغذ تا شده است که اطلاعات را به صورت تقسیم‌بندی شده و به گونه‌ای که مطالعه آن‌ها آسان باشد در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. می توانید تمامی خدمات خود را با توضیحات کامل در این بروشور قرار دهید.

انواع سایز بروشور

انواع بروشور در سایز های مختلف وجود دارد که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. تیم ما با بررسی نوع کسب و کار شما و محتواهای لازمی که باید در بروشور درج شود در انتخاب بهترین سایز شما را یاری خواهند کرد اما به طور معمول دو سایز A4 و A5 از پراستفاده‌ترین سایزهای بروشور هستند. در کنار این دو سایز بروشورهایی با ابعاد مربع نیز به دلیل خاص بودن، مورد توجه بعضی کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. ما در این بروشور از سایز آچهار استفاده کرده ایم چرا که لیست قیمت نیز باید در بروشور درج میشد در نتیجه فضای بیشتری نیاز بود. چند مورد از سایز های محبوب بروشور را در ادامه برای شما لیست کرده ایم:

  • بروشور سایز A3: ۴۲۰ × ۲۹۷ میلی‌متر
  • بروشور سایز A4: ۲۱۰ × ۲۹۷ میلی‌متر
  • بروشور سایز A5: ۱۴۸ × ۲۱۰ میلی‌متر
  • بروشور DL: ۲۱۰ × ۹۹ میلی‌متر
  • بروشور Legal: ۳۵۵٫۶ × ۲۱۰ میلی‌متر

کدام جنس بروشور میان مشتری محبوب تر است؟

امروزه بروشورها در جنس‌های مختلفی نظیر؛ کاغذ تحریر، کاغذ گلاسه، کاغذ کتان، کاغذ کرافت و…  تهیه و تولید می‌شوند. اما بطورکلی می‌توان گفت جنس گلاسه و تحریر  در میان مشتریان نسبت به دیگر جنس‌ها محبوبیت بیش‌تری دارند.

برای سفارش آنلاین انواع ” طراحی بروشور ” کلیک کنید! 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: