طراحی آگهی نامه گل کارنیک

طراحی آگهی نامه گل کارنیک

طراحی آگهی نامه گل کارنیک

  تعداد کادر: ۸ کادر بزرگ (کانون تبلیغاتی ابزار رسانه ایرانیان) | طراح:فرزام قلیزادگان

نرم افزارهای استفاده شده  | ایلوستریتور:وکتورهای استفاده شده | فتوشاپ:گرافیک

طراحی آگهی نامه گل کارنیک

شاید گاهی با خود فکر کرده اید که پوستر تبلیغاتی چیست و برای چه استفاده می شود؟
پوستر هم از ابزار های دیگر تبلیغاتی است که هر فردی برای ارائه خدمات خود از آن استفاده می کند و می توان گفت که هنری برون گراست.
پوستر به عنوان یک طرح گرافیکی در رابطه با نمایش و تبلیغ  می باشد  که در آن باید تصویر و کلمات به شکلی مختصر و مربوط به یک مفهوم به یاد ماندنی نمایش داده شوند.

چگونه یک آگهی تبلیغاتی بسازیم؟

اولین قدم برای تهیه آگهی جمع آوری اطلاعات لازم برای نوشتن متن آگهی است. اطلاعاتی که تهیه کننده آگهی باید در مورد کالا کسب نماید با پاسخ دادن به هفت پرسش زیر می توان کسب نمود:

طراحی آگهی نامه گل کارنیک

۱- چه لوازم و مواد و عواملی در جنس به کار رفته است؟
۲- به چه خوبی ساخته شده است؟
۳-چه استفاده ای دارد؟
۴-چگونه با کالای رقبا مقایسه می شود؟
۵-وسیله شناسایی کالا در فروشگاه چیست؟
۶- قیمت کالا چقدر است؟
۷-حقایق مهم درباره خریداران احتمالی؟.
دومین قدم کسب اطلاعاتی درباره مصرف کنندگان کالای مورد نظر است. تهیه کننده آگهی می تواند با پاسخ به چهار پرسش زیر ، اطلاعاتی در مورد مصرف کننده کسب نماید:
۱- جنس آیا به وسیله مردان- زنان یا هر دو مصرف می شود؟
۲-چه سنینی بیشتر مصرف می کنند؟
۳-درآمد مصرف کننده جنس در چه حدود است؟
۴- چه کسانی در تصمیم خرید نفوذ دارند؟
گام سوم در تهیه آگهی این است که تهیه کننده آگهی به محل سکونت افراد مورد نظر خود توجه کند َ؛ زیرا محلی که افراد در آن سکونت دارند در طرز زندگی آنها و مصرف جنس مورد آگهی موثر می باشد.
گام چهار در تهیه آگهی تبلیغاتی، تحلیل اطلاعات جمع آوری شده در مراحل قبلی است؛ پس از آنکه تهیه کننده آگهی تمام حقایقی را که به آن احتیاج دارد جمع آوری نمود و در دسترس او قرار گرفت، آن وقت وظیفه او این است که ببیند از بین اطلاعات جمع آوری شده از چه نکات مهم و موثری برای استفاده در آگهی و فروش جنس می تواند استفاده نماید.

 

طراحی آگهی نامه گل کارنیک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: