کارت ویزیت مخمل طلاکوب آدار موبایل

کارت ویزیت مخمل طلاکوب آدار موبایل

کارت ویزیت مخمل طلاکوب آدار موبایل

 

طراحی و چاپ کارت ویزیت فروشگاه موبایل آدار پلاس
جنس کارت:مخمل طلاکوب | طراح و گرافیست:فرزام قلیزادگان

نرم افزارهای استفاده شده  | ایلوستریتور:وکتورهای استفاده شده | فتوشاپ:گرافیک

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

کارت ویزیت مخمل طلاکوب

 

کارت ویزیت مخمل طلاکوب آدار موبایل

طراحی یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن نوع تجارت مشتری،محصولات و خدماتی که ارائه میدهند. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید و نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است. اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیت روش موثر تبلیغات فروش است؛ این نوع تفکر در میان افرادی رایج است که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و حرفه ای بودن طرح آن نیز باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا حرفه ای طرف است

کارت ویزیت مخمل طلاکوب آدار موبایل

نوشتن عنوان اصلی به صورت درشت و خوانا

در طراحی کارت ویزیت حتما نام فروشگاه و یا شرکت مورد نظر را بصورت درشت و خواناتر از سایر مطالب بنویسید تا اولین چیزی باشد که چشم بیننده با آن برخورد میکند.

رنگ بندی مناسب کارت ویزیت

از رنگ بندی مناسب برای متن و اطلاعات درج شده در کارت استفاده نمایید تا چشم بیننده در کمترین زمان ممکن قادر به تفکیک کردن قسمتهای مهم و قسمت های دیگر کارت باشد.از شلوغ کردن بیش از حد محیط طراحی شده کارت اجتناب کنید.

کارت ویزیت مخمل طلاکوب آدار موبایل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: