طراحی کارت هدیه رستوران غزال

طراحی کارت هدیه رستوران غزال

طراحی کارت هدیه رستوران غزال

  جنس کارت: پی وی سی ۷۵۰ میکرون | طراح:فرزام قلیزادگان

نرم افزارهای استفاده شده  | ایلوستریتور:وکتورهای استفاده شده | فتوشاپ:گرافیک

طراحی کارت هدیه رستوران غزال

 

کارت ویزیت یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است. شما کارت ویزیت خود را به مشتریان احتمالی میدهید تا اطلاعات لازم را برای تماس با شما داشته باشند. همچنین می توانید آن را داخل نامه ها بگذارید تا خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. مهم نیست که چه استفاده ای از کارت ویزیت خود می کنید، مهم این است که این کارت باید حرفه ای، خوانا و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه خدماتی ارائه می دهید و چرا باید به سراغ شما بیایند. کارت ویزیت باید معرف و نماینده خوبی نزد مشتریان احتمالی شما باشد؛ بنابراین در طراحی کارت ویزیت نهایت دقت و توجه را به عمل آورید. هر چند توجه به تمامی نکات برای طراحی روی یک تکه مقوای کوچک چندان ساده نیست، اما امکان پذیر است. در ادامه، پیشنهاداتی برای طراحی یک کارت ویزیت ارائه شده است.

طراحی کارت هدیه رستوران غزال

مهمترین نکاتی که در طراحی کارت ویزیت باید به آن توجه کرد

کارت ویزیت یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است. شما کارت ویزیت خود را به مشتریان احتمالی میدهید تا اطلاعات لازم را برای تماس با شما داشته باشند. همچنین می توانید آن را داخل نامه ها بگذارید تا خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. مهم نیست که چه استفاده ای از کارت ویزیت خود می کنید، مهم این است که این کارت باید حرفه ای، خوانا و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه خدماتی ارائه می دهید و چرا باید به سراغ شما بیایند. کارت ویزیت باید معرف و نماینده خوبی نزد مشتریان احتمالی شما باشد؛ بنابراین در طراحی کارت ویزیت نهایت دقت و توجه را به عمل آورید. هر چند توجه به تمامی نکات برای طراحی روی یک تکه مقوای کوچک چندان ساده نیست، اما امکان پذیر است. در ادامه، پیشنهاداتی برای طراحی یک کارت ویزیت ارائه شده است.

آرم یا لوگو در طراحی کارت ویزیت

از یک طراح حرفه ای لوگو بخواهید تا آرمی برای حرفه شما طراحی کند. لوگوباید قابل پیاده شدن روی کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، و وب سایت شما باشد. به خاطر داشته باشید که جهت نگارش نام خود در کارت ویزیت از فونت هایی استفاده کنید که منحصرا متعلق به شرکت شما باشند.

شعار تبلیغاتی در طراحی کارت ویزیت

شعار تبلیغاتی خود را روی کارت ویزیت بنویسید و فراموش نکنید که شعارهای شرکت های مدرن، مشتری محور است نه محصول محور. شعار باید ساده، کوتاه، مختصر، قابل به یاد سپاری، و ترجیحا دارای وزن و ریتم باشد. پشت کارت ویزیت جای خوبی برای درج شعار تبلیغاتی است.

وب سایت و پست الکترونیکی در طراحی کارت ویزیت

اگر نگران ارسال پیام های تبلیغاتی هستید، می توانید دو آدرس ایمیل داشته باشید که یکی را روی کارت ویزیت بنویسید و دیگری را برای کاربردهای شخصی استفاده کنید و فقط به برخی همکاران و دوستان مطمئن خود بدهید. پشت کارت ویزیت جای مناسبی برای درج نشانی وب سایت است.

شماره تماس در طراحی کارت ویزیت

شماره تماس و نشانی شرکت را ذکر کنید. دقت کنید که در این نشانی به شرکت یا سازمان دیگری اشاره نشود. بین بخش های مختلف نشانی و شماره تماس از نشان گذاری های مناسب استفاده کنید.

نام و سمت صاحب کارت ویزیت

نام و نام خانوادگی و مسئولیت شما باید در چاپ کارت ویزیت درج شده باشد. پیشنهاد می شود در سطر اول نام، و در سطر دوم مسئولیت خود را ذکر کنید. از نوشتن عناوینی مانند ریاست، معاونت، و مدیریت خودداری کنید؛ چرا که این عناوین معرف واحد سازمانی است نه مسئولیت فردی.

 

طراحی کارت هدیه رستوران غزال

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: