طراحی لیبل محصولات کارخانه نیارو

طراحی لیبل محصولات کارخانه نیارو

طراحی لیبل محصولات کارخانه نیارو

طراحی حرفه ای لیبل محصولات کارخانه محصولات بهداشتی نیارو – آنیل طب آذران

طراحی شده توسط: فرزام قلیزادگان

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی لیبل محصولات کارخانه نیارو

اولین نکته که در جذب مشتری کمک می کند طراحی لیبل مواد غذایی می باشد .شاید اولین تجربه شما از خرید محصولی برچسب آن با طراحی خارق العاده بود است که بر روی آن هک شده است .

متناسب بودن طرح روی لیبل با محتوای درونی

اولین اصول طراحی لیبل و مهم ترین آن ، متناسب بودن طرح روی لیبل با محتوای درونی آن است. ناهماهنگ بودن و اغراق در طراحی روی لیبل با محتوای درون آن آثار مخربی بر روی جلب اعتماد مشتریان گرامی دارد و همچنین از اعتبار برند شما می کاهد. رعایت کردن اولین اصول طراحی لیبل برای برند تجاری شما بسیار حساس می باشد. چرا که بسیار مشاهده شده با کیفیت بالای محصول شما به دلیل نا همخوانی طرح روی لیبل و محصول شما و عدم انتقال اطلاعات کامل و صحیح از محصول، اعتماد مشتریان از آن برند سلب شده است و دیگر بازنگشته است.

در طراحی برچسب از خلاقیت خود استفاده کنید

حساس ترین اصول طراحی لیبل، خلاقیت است که شما بر روی جلد لیبل خود به تصویر می کشید. رعایت این اصل در طراحی لیبل اگر به گونه ای نوآورانه پدیدار شود، تاثیر چشمگیر و روزافزونی در فروش محصول شما خواهد گذاشت. چرا که اولین موردی که در نگاه اول در نظر مشتری جلوه می کند، لیبل و بسته بندی ای می باشد که محصول را درون خود جای داده است. این امر از این جهت مورد توجه قرار می گیرد که خیلی اوقات محصولات یکسانی با تولید کننده های متفاوتی با تمایز اندکی در کیفیت، محصول خود را ارائه می دهند.

مانند این محصولات می توان به عسل، خرما، دستمال کاغذی و موارد  از این دست اشاره کرد. این امر در اصول طراحی لیبل مواد غذایی سهم قابل توجهی دارد. زیرا که ظاهر بسته بندی و لیبل محصول غذایی مورد نظر، تمایل به خرید و میل کردن آن خوراکی را دوچندان خواهد کرد. به ویژه در قشر سنی کودکان، مدل و قالب بسته بندی و طرح لیبل شما بی اندازه در انتخاب کودکان موثر است. مخصوصا در خوراکی ها، هرچه طرح شما جالب و مورد پسند کودکان باشد، فروش شما رشد روزافزونی خواهد داشت.

به طراحی لوگو داخل برچسب توجه زیاد کنید

اصول طراحی لوگو که می بایست رعایت گردد، طراحی خاص و بی نظیر بر روی لیبل شماست و توجه به این نکته که طرح شما تکراری و یا شبیه به لیبل های دیگر نباشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مجموعه مدرن طرح با تیمی مجرب با خلق ایده های بی همتا، برند محصول شما را در میان شرکای رقابتی تان، زبانزد خاص و عام می کند.

 

طراحی لیبل محصولات کارخانه نیارو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: