طراحی لوگو کافی شاپ آکاسیا

طراحی لوگو کافی شاپ آکاسیا

طراحی لوگو کافی شاپ آکاسیا

طراحی حرفه ای لوگو تایپ و نشانوار کافی شاپ آکاسیا

(طراح:فرزام قلیزادگان)

برای مشاهده نمونه کارهای ” طراحی لوگو ” کلیک کنید!

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی لوگو کافی شاپ آکاسیا

همانطور که می دانید یکی از مسائل که برای مدیران شرکت تجاری حائز اهمیت است طراحی لوگو می باشد . در نتیجه طراحی لوگو هم در طراحی سایت و هم در تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است . کاربرد لوگو صرفاً در طراحی سایت نیست بلکه اهداف آن شرکت را نشان می دهد .

طراحی لوگو کافی شاپ آکاسیا

  • راحی لوگوی منحصر به فرد و هوشمندانه

نخستین نکته که از یک برند برای بیننده مورد توجه است و در ذهن او نقش می بندد یک لوگوی خاص و منحصر به فرد است . می توانید با رعایت این موضوع نسبت به رقبای تجاری خود یک قدم جلوتر باشید.

  • لوگو بیان گر خوبی از برند برای بیننده باشد

لوگوی یک شرکت  فقط یک تصویر نیست بلکه ابزاری برای معرفی آن شرکت است . هدف لوگو باید جذب کاربر مورد نظر شما باشد و برای افراد خاصی جذابیت ویژه ای داشته باشد. نکاتی که در هنگام طراحی یک لوگو باید به آن توجه کنید این است که همواره استراتژی های شرکت مربوط به آن لوگو و مخاطبان مورد نظر را در نظر بگیرید . برای مثال طراحی لوگو شرکت اپل .

  • نکته مهم و تأثیر گذار انتخاب رنگ مناسب در طراحی لوگو است

وگو شخصیت یک برند است بنابراین تمام المان های به کارگرفته در لوگو باید با شخصیت برند همخوانی داشته باشد . برای نمونه می توان به رنگ های براق و پررنگ توجه کرد این طیف رنگی ممکن است جذاب باشد اما به مرور برای بیننده خسته کننده خواهد شد . اما برای گروه های تجاری مواد غذایی و خوراکی مناسب است . یا برای مثال استفاده از رنگ های مات و ملایم برای گروه تجاری پوشاک می تواند گزینه مناسبی باشد .

از این رو توجه به طیف رنگی مناسب در رنگ بندی یک لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

طراحی لوگو کافی شاپ آکاسیا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: