طراحی لوگوی عکاسی نایس

طراحی لوگوی عکاسی نایس

طراحی لوگوی عکاسی نایس

برای ” طراحی لوگو ” در بنرساز روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی لوگوی عکاسی نایس

طراحی اثربخش یک آرم در سادگی  آن نهفته است. بهترین طرح ها، ساده ترین آن ها هستند که جهت تاثیرگذاری بیشتر، در آن ها از رنگ و متن استفاده می شود، اما یک لوگوی موفق بدون این دو مورد نیز به راحتی برای مخاطبان قابل تشخیص می باشند.

اضافه کردن افکت های اضافی و یا متن های غیر ضروری می تواند مخاطبان را از تصویر نمادین برند شما منحرف سازد و از ارزش طراح شما بکاهد. همچنین استفاده نامناسب از اندازه فونت ها و اشکال نیز می تواند ارزش کار شما را پایین آورند.

آموزنده بودن طرح

در حالی که طراحی آرم قوی برای یک شرکت ، لزوما نباید انعکاسی دقیق از کاری که کمپانی شما انجام می دهد منتقل نماید، اما باید آن طرح یک تجربه آموزشی برای مخاطبانتان در بر داشته باشد. نگاه به لوگوی شما باید به مخاطبان در درک نام تجاری شما کمک نماید، یا با انتقال آنچه که شما انجام می دهید، یا نشان دهنده ی فرهنگ شرکت شما باشد و یا خدماتی که شما برای مصرف کنندگان ارائه می دهید را به نمایش بگذارد.

هم رنگی ، هم سیاه و سفید باشد! اگرچه رنگ بخش مهمی در طراحی یک طرح خوب تلقی می شود، اما ممکن است رنگ همیشه در دسترس مخاطبان شما نباشد. اگر نشان شما به صورت سیاه و سفید از جذابیت بالایی برخوردار نباشد، شما ممکن است توجه بخشی از مخاطبین خود را از دست بدهید.

 

طراحی لوگوی عکاسی نایس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: