طراحی تراکت A3 صنعت سنگ نوین کف

طراحی تراکت A3 صنعت سنگ نوین کف

طراحی تراکت A3 صنعت سنگ نوین کف

برای ثبت سفارش طراحی تراکت از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی تراکت A3 صنعت سنگ نوین کف

آیتم های زیادی برای طراحی تراکت جذاب وجود دارد. اگر به تازگی شروع به طراحی تراکت کرده اید باید بررسی کنید که ترکیب چه المان هایی با هم یک طراحی جذاب و چشمگیر را به شما می دهد. از چه فونت ها و چه رنگ هایی باید استفاده کنید؟ در ادامه در مورد نکات طراحی تراکت جذاب صحبت می کنیم.

حتما برایتان پیش آمده که خیلی عجله داشته باشید اما یک تبلیغ روی تراکت  تبلیغاتی فردی که در حال پخش تراکت در تهران می باشد نظر شما را جلب می کند. با اینکه خیلی عجله داشتید اما چیزی شما را متوقف کرد و نگاهی به آن تراکت انداختید.

احتمالا چیزی که چشم های شما را مجذوب کرده است یک تصویر یا یک ترکیب رنگی زیبا است، شاید هم تایپ مرتب و جذاب آن برگه بود که نظر شما را جلب کرد. آگهی های تبلیغاتی، آگهی هایی بصری هستند. بنابر این باید در آگهی تبلیغاتی خود از المانی استفاده کنید که در نگاه اول نظر دیگران را جلب کند و آنها را میخکوب کند.

 

چند نکته که به طراحی تراکت جذاب شما کمک می کند به شرح زیر است:

در زیر به نکاتی که به طراحی تراکت کمک می کند می پردازیم.

نقطه کانونی واضح در طراحی تراکت جذاب:

هر طرحی نیاز به یک نقطه کانونی دارد که بیننده را درگیر خود کند. این نقطه کانونی می تواند یک عکس یا تیتر یا هر چیز دیگری باشد که توجه اولیه بیننده را جلب کند. به همین دلیل انتخاب نقطه کانونی بسیار مهم است چرا که باید مهمترین اطلاعات مدنظر شما را به بهترین وجه در نگاه اول به بیننده منتقل کند.

در نمونه زیر نقطه کانونی دوگانه است. به این صورت که قاب تراکت بسیار چشمگیر است و نگاه بیننده را درون قاب، جایی که پیام مورد نظر نوشته شده جذب می کند. تضاد بین رنگ تیره قاب و رنگ سفید پیش زمینه به تمرکز بیشتر بیننده بر مطلب تاثیر می گذارد.

طراحی تراکت A3 صنعت سنگ نوین کف

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: