طراحی تراکت ماساژ تایلندی

طراحی تراکت ماساژ تایلندی ارومیه به صورت حرفه ای

  جنس تراکت:گلاسه 120 گرم | طراح:فرزام قلیزادگان

نرم افزارهای استفاده شده  | ایلوستریتور:وکتورهای استفاده شده | فتوشاپ:گرافیک

طراحی تراکت ماساژ تایلندی

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید.

1.    محتوای کوتاه و مفید
توجه داشته باشید اندازه کاغذی که می خواهید در آن تراکت خود را طراحی کنید، کوچک و محدود بوده به همین دلیل؛ محتوای خود را خلاصه و مفید انتخاب کنید. درج محتوای غیرضروری و غیرمفید باعث سردرگمی مخاطبان هدف خواهد شد. محتوای خود را کوتاه و مفید بنویسید و فقط نکات مهم را درج کنید.

2.    تقسیم بندی تراکت به چند بخش
ظاهر متن بر مخاطب هدف تاثیرگذار است.پاراگراف های بلند در نگاه اول، باعث خواهد شد تا مخاطب هدف نسبت به مطالعه آنها رغبتی از خود نشان ندهد. فضای سفیدی که در اطراف عناصر طراحی وجود دارد، کمک می کند تا از میزان خستگی چشمی مخاطب کاسته شود. به خصوص در مورد تراکت های تبلیغاتی، آنرا به چند بخش تقسیم کنید و برای آن عنوانی را نیز مدنظر داشته باشید تا زیبا به نظر برسد.

3.    استفاده از بولت و اینفوگرافیک
در راستای خلاصه سازی محتوا، می توانید با بولت و نمودارهایی، این کار را انجام دهید.با این کار، مخاطبان هدف می توانند اطلاعات درج شده را خیلی راحت متوجه شوند.

4.    اهمیت عنوان  

عنوان همیشه اولین چیزی است که مخاطب هدف بدان توجه می کند. عنوان خود را جذاب و متناسب با پیام تبلیغاتی انتخاب کنید تا مخاطب هدف بقیه محتوا را مطالعه کند.

طراحی تراکت ماساژ تایلندی

طراحی تراکت ماساژ تایلندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *