طراحی تراکت رستوران هانی ستارخان

طراحی تراکت رستوران هانی ستارخان

طراحی تراکت رستوران هانی ستارخان

طراحی حرفه ای تراکت چهارلت رستوران هانی ستارخان

طراحی و چاپ توسط تیم طراحی بنرساز

طراحی تراکت رستوران هانی ستارخان

 

 

طراحی تراکت رستوران هانی ستارخان

 

امروزه تراکت ها عمدتا برای تبلیغ و آگهی استفاده می شوند. تولید ساده تراکت ها و دسترسی ساده به آنها علت اصلی موفقیتشان است.
به گزارش سایت چاپ آقا ، امروزه تراکت ها عمدتا برای تبلیغ و آگهی استفاده می شوند. تولید ساده تراکت ها و دسترسی ساده به آنها علت اصلی موفقیتشان است.

تراکت های امروزی در مقایسه با تراکت ها در زمان گذشته از صفحه آرایی و طراحی بهتری برخوردار هستند. توجه داشته باشید که امروزه باید برای بوجود آوردن حس کنجکاوی و جذب افراد ، به ظاهر و طراحی تراکت ها بیشتر دقت کنید.

البته به جز موارد پایه ای مثل انتخاب رنگ، فونت ، کیفیت عکس مورد استفاده که هر طراح در طراحی تراکت مدنظر قرار می دهد و درباره آن آموزش های بسیاری داده شده است

چند نکته طلایی برای طراحی تراکت وجود دارد که به همان اندازه موارد گرافیکی که ذکر شد لازم و ضروری است:

۱- مخاطبان خود را بشناسید:
بررسی کنید تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید. پیام و چگونگی گفتار خود را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید. برای مثال شما می خواهید تراکتی برای علاقه‌مندان به لوازم ورزشی تهیه کنید .ممکن است دیگران حتی نیمی از نوشته‌ها و توضیحات تراکت را درک نکنند که این موضوع مهم نیست، زیرا این افراد احتمالا علاقه‌ای به ورزش ندارند.

۲-یک گام از رقبای خود جلوتر باشید:
بازگو کردن راه‌ها یا دلایلی که نشان می دهد شما انتخاب بهتری از رقبای خود هستید. این موارد را با حروف بزرگ‌تر و برجسته، در میان صفحه قرار دهید.

۳-تهیه فهرستی از برتری‌ها:
حداقل ۵ برتری که خدمات یا محصول شما برای مشتری فراهم می‌کند را با روشن‌ترین روش ممکن فهرست کنید. این راه سریع ترین روشی است که شما با به‌کارگیری آن، می‌گویید که چرا مشتری باید شما را انتخاب کند.

۴-استفاده از عنوان جذاب در تراکت:
برای پیدا کردن یک عنوان مناسب برای تراکت خود، خوب فکر کنید. این عنوان‌ها باید جذاب و مرتبط به کسب و کار شما باشند. با خواندن عنوان تراکت، خواننده باید دریافت درستی از آنچه شما انجام می‌دهید به دست آورد.

۵- سازماندهی اطلاعات تراکت:
به‌کارگیری نکته‌های کوتاه، جملات دسته‌بندی شده و اینفوگرافی در یک تراکت ، اطلاعات شما را به گونه‌ای ساماندهی می‌کند که بسیار آسان تر قابل خواندن باشند.

۶-تاثیر مختصر نویسی در تراکت:
در یک تراکت بهتر است که پیامتان را به نکته‌های ضروری که می‌خواهید به مشتری انتقال دهید، کوتاه کنید. اگر مشتریان به اطلاعات بیشتری نیاز دارند، می‌توانید آن‌ها را به نشانی، شماره تلفن و یا وب‌سایت شرکت خود هدایت کنید.

طراحی تراکت رستوران هانی ستارخان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: