طراحی تراکت آنتیک سرای رزقی

طراحی تراکت آنتیک سرای رزقی

طراحی تراکت آنتیک سرای رزقی توسط بنر ساز

طراحی حرفه ای تراکت گلاسه ۱۲۰ گرم A5 فروشگاه آنتیک سرای رزقی

طراح:فرزام قلیزادگان | نرم افزار های مورد نیاز طراحی:کورل(طراحی لوگو)،ایلاستریتور(وکتور پشت زمینه)،فتوشاپ(گرافیک)

 

 

طراحی تراکت آنتیک سرای رزقی

 

بسیاری از کسب و کارها توانایی استفاده از تبلیغات چاپی در روزنامه ها یا مجلات را ندارند، زیرا این گونه تبلیغات برای استفاده مکرر گرانقیمت می باشد، به همین دلیل این کسب و کارها گاهی اوقات اقدام به استفاده از تراکت های تبلیغاتی تک رنگ و ساده می کنند.

 

اما اگر دوست دارید این تراکت تبلیغاتی شما اثر گذاری مناسبتری داشته باشد باید چند نکته را در آن رعایت کنید تا نتیجه مطلوب تری دریافت کنید، این نکات بسیار ساده و ارزان قیمت می باشند.

طراحی تراکت آنتیک سرای رزقی

نوع کاغذ در تبلیغات چاپی

متاسفانه بسیاری افراد بدون توجه از کاغذهای رنگی بدون کیفیت استفاده میکنند، در اغلب مواقع طرح زیبای شما به دلیل استفاده از همین کاغذهای بی کیفیت اصلا دیده نمیشود و پیام شما منتقل نخواهد شد.

 

پیشنهاد من به شما استفاده از کاغذ تحریر ۸۰ گرمی سفید می باشد، همین تغییر کوچک و ساده می تواند پیام شما را واضح تر نشان دهد و همچنین طرح شما میان آن رنگهای کاغذی محو نشود.

 

رنگ در تبلیغات چاپی

اگر در حال حاضر تمایلی به استفاده از تراکت های رنگی ندارید و می خواهید تنها از تراکت های تک رنگ بهره ببرید، ممکن است گاهی اوقات نتوانید به خوبی بخشی از پیام خود را درشت نمایی کنید تا بیننده بهتر آن را ببیند.

 

یک پیشنهاد ساده که بسیار ارزان هم تمام خواهد شد، استفاده از چاپ دو رنگ (قرمز و مشکی) می باشد، شما می توانید بخشی از پیامتان را که می خواهید بهتر منتقل شود با رنگ قرمز نشان دهید.

طراحی تراکت آنتیک سرای رزقی

نقش تیتر در تبلیغات چاپی

هر تبلیغ چاپی با یک تیتر شروع می شود و به اعتقاد تمام متخصصان بازاریابی تمام خوانندگان بر اساس تیتر هر آگهی تصمیم به خواندن آن می گیرند و اگر تیتر شما تنها یک نام تجاری باشد به احتمال زیاد آگهی شما خوانده نخواهد شد.

 

سعی کنید با کمی خلاقیت اقدام به انتخاب یک تیتر مناسب بگیرید، چند وقت پیش یک آگهی که توجه من رو جلب کرد و بسیار خلاقانه از موضوع روز استفاده کرده بود «تا کی میخوای پول بنزین بدی !» یک تیتر بسیار جالب و جذاب که توانسته بود بسیار موفق عمل کند. حالا نوبت شماست که یک تیتر مناسب برای خود انتخاب کنید.

 

طراحی تراکت آنتیک سرای رزقی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: