طراحی بنر متحرک پیش بینی فوتبال

طراحی بنر متحرک پیش بینی فوتبال سایت بدوبت

بنر متحرک مخصوص بازی های روز برای سایت پیش بینی فوتبال بدوبت

 

 

طراحی بنر متحرک پیش بینی فوتبال

بنرهای تبلیغاتی (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت های دیگر به صفحه ای خاص( و یا صفحه ی اصلی وب سایت) به کار می‌روند.

در طراحی بنرهای تبلیغاتی می بایست به چند نکته توجه کرد:

سبک و کم حجم بودن : یکی از مهمترین ویژگیهای یک بنر تبلیغاتی کم حجم بودن آن است . با توجه به سرعت اینترنت و میزان پهنای باند درکشورمان ، باید طوری بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید که اکثر کاربران قادر باشند آن را مشاهده کنند .

جذابیت : جذابیت اولین چیزی است که باعث می شود تا یک کاربر ، یک بنر تبلیغاتی را مشاهده کند . امروزه کاربران در اینترنت به صورت غیر قابل پیش بینی با حجم وسیعی از بنرها و متون تبلیغاتی مواجه هستند . پس اگر می خواهیم تا کاربران را به سوی خود جلب کنیم می بایست بنرهای تبلیغاتی جذاب را برایشان به نمایش بگذاریم. خلاقیت را فراموش نکنید .

در بین بنرهای ثابت و متحرک ، بنرهای تبلیغاتی متحرک جذابیت بیشتری دارند . بنرهای متحرک را می توان در دو فرمت swf (فلش) و gif (گیف) طراحی و پیاده سازی کرد .

بنرهای فلش چون به صورت انیمیشن های زنده طراحی می شوند ، چشم گیر تر هستند ؛ اما کاربران برای تماشای این نوع بنرها می بایست نرم افزار فلش پلیر را ( افزونه ی آن برای مرورگرهای مختلف ) روی کامپیوتر خود نصب داشته باشند . البته امروزه با توجه به وسعت کاربرد این فرمت نرم افزاری در دنیای مجازی ، اکثر کاربران از این نرم افزار استفاده می کنند.

رنگ بندی مناسب : علاوه بر جلب توجه ، بنری که قصد طراحی آن را دارید ، می بایست زننده نباشد . در غیر اینصورت علاوه بر این که مخاطب را جذب نخواهد کرد ،باعث آزار او و طبیعتاً فرار او از تبلیغات شما خواهد شد ! در این جاست که شما با به کارگیری یک رنگ بندی مناسب ( طوری که در بحث روانشناسی رنگ ها آورده شد ) می توانید از فرار مخاطب جلوگیری کنید .

طراحی بنر متحرک پیش بینی فوتبال

طراحی بنر متحرک پیش بینی فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *