طراحی بنر تبلیغاتی برای تلگرام رامین گشت

بنر گیف تبلیغاتی تلگرام رامین گشت

طراحی بنر تبلیغاتی برای تلگرام رامین گشت

برای مشاهده نمونه کارهای “بنر گیف ” کلیک کنید!

 

طراحی بنر تبلیغاتی برای تلگرام رامین گشت

نکاتی در طراحی بنر

طراحی بنر خوب نقش بسزایی در موفقیت و عدم موفقیت تیم تبلیغاتی شما دارد. تجربه طراحان نشان می دهد که نکات زیر می توانند منجر به افزایش کلیک خوری بنر شما و در نتیجه فروش بیشتر برای شما شود.

بایدها در طراحی بنر

از انیمیشن استفاده کنید.
انیمیشنها می توانند بشدت نرخ کلیک خوری بنرها را افزایش دهند. انیمیشن ها می بایست با دقت زیادی استفاده شوند تا توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کنند نه آنکه آنها را اذیت کنند.

برای چنین بنرهایی که دارای انیمیشن می باشند، قوانین زیر صدق می کند:

  • انیمیشن ها می بایست به اندازه کافی زیرکانه باشند تا توجه بازدید گنندگان را به خود جلب نمایند ولی این موضوع نباید به حدی باشد که بنر حالت خودنمایی به خود بگیرد و با طرح وب سایت در تضاد باشد و یا آزار دهنده باشد.
  • انیمیشن هایی که حلقه ای از بی نهایت را طی می کنند، آزار دهنده هستند. در عمل بهتر است انیمشن ها، ۷ تا ۱۰ بار اجرا شوند و سپس پیام اصلی را در آخرین فریم از انیمشن بر جای گذارند.
  • برعکس، برخی از بازدید کنندگان، پیش از بارگذاری کامل صفحه و اجرای کامل انیمیشن، آن را متوقف می کنند. در نتیجه، ایده خوبی است که برای تبلیغات در صفحاتی که زمان بارگذاری زیادی دارند، پیامتان را در خلال اولین فریم قرار دهید.

داشتن ویژگی تعاملی
قرار دادن تصاویر گرافیکی روی بنر نظیر “اینجا کلیک کنید” یا “ارسال کنید” می تواند بشدت نرخ کلیک خوری را افزایش دهد.

طراحی بنر تبلیغاتی برای تلگرام رامین گشت

استفاده از رنگهای درخشنده
بنرهایی به رنگ آبی، زرد، و سبز، نرخ کلیک خوری بالاتری را نسبت به بنرهای سیاه و سفید دارد. از رنگ قرمز، خیلی کم استفاده کنید.

از کلمه “رایگان” در بنر استفاده کنید
بسته به آنچه که ارائه می دهید، کلمه “رایگان” می تواند نرخ کلیک خوری را افزایش دهد. بعنوان مثال، ارائه دموی رایگان نرم افزار، بخوبی جواب خواهد داد. برعکس، ارائه وجهه رایگان به ازای کلیک، درصد شبهات را افزایش می دهد چراکه آنها می خواهند بداند وجهه به چه شکل دریافت می گردد.

مزیتی را برای کلیک کردن روی بنر، در نظر بگیرید
بعنوان مثال، “آیا ترافیک بالاتری می خواهید؟” یا “نیاز به مشاور مالیاتی دارید؟”. جواب چنین سوالهایی، در سایت شما می باشد.

طراحی بنر تبلیغاتی برای تلگرام رامین گشت

پیامتان را کوتاه نگه دارید
بنرهای ساده، نرخ کلیک خوری بالاتری را نسبت به بنرهای پر کلمه و غیر قابل تمرکز دارند.

لینک بنر را به یکی از صفحات داخلی سایت تان قرار دهید
وقتی کسی روی بنر کلیک می کند، می خواهد مستقیم به صفحه ای که اطلاعات مورد نظر را می خواهد هدایت شود. بازدید کنندگان شما نمی خواهند به صفحه اصلی سایت تان بروند و آنجه سرگردان یافتن اطلاعات مورد نظر شوند.

بنرهایتان را بطور مرتب تغییر یا بروز رسانی کنید مطالعات نشان می دهد که نرخ کلیک خوری، بطور وحشتناکی پس از ۲ هفته کاهش می یابد. نرخ کلیک خوری، معمولا هنگامیکه بنر جدیدی ظاهر می شود، بالاتر خواهد رفت.

برای یافتن موثرترین طرح بنر برای حرفه تان، می بایست در طی مدتی، دست به آزمایش بزنید. آزمایش به معنای آن است که بنر را مدتی قرار دهید و نتیجه را مشاهده کنید (یعنی نرخ کلیک خوری و میزان فروش). سپس یکی از اجزای طرح بنر را نظیر یک رنگ، یا یک فونت، عوض کنید و مدتی دیگر، بنر را آزمایش کنید و نتیجه را مشاهده کنید. طرحهای بنرهایی که منجر به فروش بیشتری برای شما می شوند، می بایست در توسط تیم تبلیغاتی شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

طراحی بنر تبلیغاتی برای تلگرام رامین گشت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: