طراحی اسلایدر فروشگاه اپل کالا

طراحی اسلایدر فروشگاه اپل کالا

طراحی اسلایدر فروشگاه اپل کالا

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی اسلایدر فروشگاه اپل کالا

اصول طراحی اسلایدر بیشتر برای این بیان می شود که بعنوان یک گرافیست سایت بتوانید به راحتی اسلایدرهایی طراحی کنید که کاربران را به سوی سایت شما جذب کند و باعث شوند که روی سایتتان کلیک کنند، تنها با وجود کاربران است که یک سایت مفهوم پیدا می کند وگرنه یک وب سایت بدون حضور کاربران یک صفحه ی نقاشی بیشتر نخواهد بود.

 

چگونه می توانیم اسلایدر سایت خود را جذاب نماییم تا کاربران بیشتری روی آن کلیک کنند؟ برای این کار همیشه باید از تصاویر با کیفیت و خوب استفاده شود و یا از وکتورهای مفهومی که کاربران با دیدن اسلایدر در گوشه ای از ذهن خود به معنی آن فکر کنند زیرا اسلایدرهای مفهومی زمان بیشتری در ذهن کاربران باقی می مانند.

برقراری ارتباط بین اسلایدر و کسب و کار سایت:

یکی از اصول طراحی اسلایدر سایت متناسب بود موضوع اسلایدر با هدف سایت شماست باید سعی کنید اسلایدرها حتما مرتبط با سایت باشند در غیر این صورت هر چقدر هم که یک اسلایدر زیبا باشد ولی فایده ای ندارد چون کاربران را به سوی هدف سایت سوق نمیدهد.

طراحی اسلایدر فروشگاه اپل کالا

گرافیک زیبا در طراحی اسلایدر:

اسلایدر سایت را با استفاده از تصاویر خوب و مرتبط با موضوع و متحرک سازی زیبا تر کنید، حرکت اسلایدر باعث میشود که نظر کاربران به سمت اسلایدر جلب شود.

 

درج پیام سایت در هر کدام از اسلایدرها:

در اسلایدر خود و در دیگر طراحی سایت ها جمله تبلیغاتی ، لوگو ، زمینه فعالیت و دیگر آیتم های مرتبط با اهداف مارکتینگ خود را وارد نمایید، این امر در اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایتتان نیز موثر می باشد زیرا هر چه کاربران یک وب سایت زمان بیشتری را در آن سپری کنند گوگل امیتاز بالاتری به آن صفحه خواهد داد.

 

طراحی اسلایدر فروشگاه اپل کالا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: