تعریف لوگو

در این بخش درباره ی یک نکته ی مهم می خواهیم صحبت کنیم اینکه تعریف لوگو  دانستن جزئیات آن چرا اهمیت دارد و چجوری باید مورد استفاده قرار بگیرد، در واقع وظیفه ی یک لوگو اینه که هویت کارمون رو با استفاده از سمبل،امضاویا علامت خاصی نشون بده.

تعریف لوگو

تعریف لوگو

در تعریف لوگو ضرورتی نداره که نوع اون کار رو بدونیم ،یک لوگو  وظیفه اش اینه که یک داستان از اون برند یا سازمان رو به خوبی نمایش بدهد   .
کار یک لوگو این نیست که محصولاتتون رو به فروش برسونه ،شما در  قواعد طراحی لوگو باید به این توجه کنید که لوگوتون به نحوی باشه که اعتماد مخاطباتون  رو جلب نه تا از ترغیب بشن از محصولات  و خدمات شما استفاده کنند .
تعریف لوگو

شناخت لوگوها

برند ها با کمک گرفتن از رنگ ها ، فونت ها وتصاویر واطلاعات مهم خودشون ، لوگوشون رو طوری طراحی میکنند که هویتی منحصر به فرد داشته باشند .

ضوابط طراحی لوگو

تعریف لوگو
در مبحث آخر با موضوع تعریف لوگوبا یک مثال ساده میخوام بگم لوگو ها چجوری قابل شناسایی میشن!
شما وقتی یک فرد رو نمیشناسین ، اون شخص رو با یه صفت یا ویژگی فراموش شدنی صدا میزنید،مثلا پسری که همیشه لباس آبی میپوشه ،پس لوگو ها هم نباید توصیف کننده کار شما باشن ،بلکه باید یه هویتی ایجاد کنند که موندگار باشه و همیشه تو ذهن بمونه .
وقتی یک لوگو تصویر برندتون را ارائه میده ، مردم تا اون رو می بینند باهاش ارتباط برقرار می کنن .دقیقا ماهم از وقتی که اسم اون  فرد ناشناس رو میفهمیم دیگه به جای استفاده از یه صفت طولانی اسمشو صدا میزنیم ،ینی پسری که همیشه لباس آبی میپوشه تبدیل میشه به اسم زانیار ،همونجوری که  وقتی ما علامت تیک رو مبینیم یاد نایک می افتیم.پس سعی کنید حتی در طراحی لوگو ساده نیز به این موارد توجه کنید.
تعریف لوگو
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *