بنر ثابت و متحرک (گیف) چیست؟

 

بنر ها تصاویری گرافیکی با ابعادی متنوع هستند اگر بخواهیم تعریف مختصری از بنرهای متحرکداشته باشیم می‌توانیم بگوییم که همان موشن‌های بی‌صدا هستند. در این حالت نه تنها کاربردی تبلیغاتی دارند بلکه برای امور دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هچنین به خاطر پیشوند فایل آن‌ها، گیف هم نامیده می‌شوند.

امروزه بیش از همیشه شاهد استفاده از تبلیغات بنری در وبسایت‌ها و شبکه های اجتماعی هستیم. اغلب شرکت‌های تجاری و حتی کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی برای اینکه بتوانند برندسازی خوبی را انجام دهند به اینگونه آگهی های نمایشی روی می آورد. از این نوع تبلیغات عموما در وبسایت‌های شخصی و یا تبلیغاتی به منظور معرفی کسب و کار و تبلیغ ویژگی های مهم استفاده به عمل می آید. این روزها بنرها تاثیرگذاری بسیاری بر جذب مشتریان بالقوه دارد.

اگر به دنبال رونق کسب و کارتان هستید. اگر تمایل دارید که از بنرهای تبلیغاتی برای این امر استفاده کنید. بنرهای متحرک یا همان گیف انتخابی هوشمندانه  هستند. دلایل بسیاری برای این پیشنهاد وجود دارد اما در ساده ترین علت باید به دو عامل اشاره کنیم:

 

بنر ثابت و متحرک (گیف) چیست؟

  • تاثیرگذاری به اندازه فایل ویدوئی
  • کم حجم‌تر بودن از فایل ویدوئی

 

بنرها ثابت بنر متحرک گیف

بنر ثابت و متحرک (گیف) چیست؟

اهمیت طراحی بنر های تبلیغاتی

طراحی بنر تبلیغاتی از اهمیت بسیار بالایی در تاثیرگذاری تبلیغات شما برخوردار است. معمولا یک بار طراحی می‌شوند و هزاران بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه کنید که وقتی از هزاران بار گفتیم منظور ما مشاهده این بنرها توسط هزاران نفر است. حال اگر بنرهای شما دارای طراحی نامتناسب با کسب و کارتان باشند دیگر چه اهمیتی دارد که هزاران نفر این بنرها را مشاهده کنند؟

آیا با داشتن یک بنر نامناسب، نامفهوم و ضعیف می‌توایند همان نتیجه ای را بگیرید که یک بنراستاندارد و قدرتمند با خود به همراه دارد؟ قطعا جواب منفی است.

توجه کنید که هزینه طراحی بنر تبلیغاتی شاید بسیار کمتر از هزینه نمایش آن در وبسایت ها و صفحات پربازدید نباشد. بهتر است که برای کسب نتیجه حرفه ای، حرفه ای عمل کنید. ابتدا بنری قدرتمند طراحی کنید.

خدمات تولید و طراحی بنر به دو روش زیر انجام می‌شود:

1) طراحی به روش ایستا: این بنر به صورت عکس و یا پوستر طراحی می‌شود. بنر ایستا هم می‌تواند چاپ شود و هم می‌تواند در وب سایت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

2) طراحی به روش پویا: این نوع بنر توسط نرم افزار های متنوع تهیه می‌شود. بنرهای متحرک یا گیفهمانند یک فیلم کوتاه هستند که در صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روزها شاهد استفاده و تاثیرگذاری بسیار خوب گیف در صفحات اجتماعی هستیم. شبکه های اجتماعی که بار مهمی از تبلیغات و بازاریابی را این روزها به دوش می‌کشند مکان مناسبی برای انتشار گیف های تبلیغاتی هستند.

بنر ثابت و متحرک (گیف) چیست؟

بنر ثابت و متحرک (گیف) چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *